مادر شهید عباس فتوکیان پس از 30 سال چشم انتظاری

پسرم را تقدیم راه خدا و ولایت فقیه و دفاع از انقلاب کردم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۷۸۲
مادر شهید عباس فتوکیان تاکید کرد: اگر دو یا سه پسر دیگر هم داشتم، آنان را تقدیم امام زمان (عج) و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌کردم.
۰
plusresetminus
پسرم را تقدیم راه خدا و ولایت فقیه و دفاع از انقلاب کردم
بلاغ-ظهر امروز پیکر پاک شهید عباس فتوکیان بر دستان مردم ولایت‌مدار شهرستان رامسر بعد از 30 سال چشم انتظاری، همزمان با روز شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) تشییع شد.
مادر شهید عباس فتوکیان در این مراسم طی سخنان کوتاهی گفت: پسرم را تقدیم راه خدا و ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کردم و از این بابت بسیار خوشحالم.
وی افزود: اگر دو یا سه پسر دیگر هم داشتم، باز هم تقدیم امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌کردم.
حجت‌الاسلام غلام‌حسن تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر در میان انبوه جمعیت دوستداران خاندان عصمت و طهارت در مراسم اجتماع فاطمیون این شهرستان نیز گفت: استخوان‌های طاهر این شهید والا مقام بعد از گذشت 30 سال به زادگاهش برگشت و خانواده‌اش را از چشم انتظاری درآورد.
وی افزود: مادر شهید عباس فتوکیان در شب گذشته، هنگام وداع با شهید بزرگوارش از مسئولان ذیربط قدردانی کرد که او را از چشم انتظاری درآورده بودند و گفت: "انصافا تحمل درد انتظار بسیار سخت است."
تسخیری اضافه کرد: عشق و ارادت مردم رامسر به ائمه اطهار و شهدا ستودنی است.
حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امام جمعه رامسر نیز در این مراسم با قدردانی از حضور بسیار گرم مردم رامسر در اجتماع فاطمیون، گفت: سال‌ها آرزوی اینکه، فاطمیه با این حال و هوا برگزار شود، بر دل مانده بود.
وی افزود: امروز حضور پررنگ مردم شهرستان رامسر و مهمان شهیدمان که سال‌ها در غربت بود، به فاطمیه رنگ و بویی دیگر داده است.
باقرزاده اذعان داشت: بعد از گذشت سال‌های دور از دوران دفاع مقدس، بار دیگر خیابان‌های رامسر رنگ و بوی شهادت به‌خود گرفته است.
وی در ادامه با برشمردن صفات اخلاقی، مادر سادات فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: هر چه قدر در شان دختر پیامبر گفته شود، باز هم کم است زیرا فاطمه زهرا (س) نمونه کاملی از الگوپذیری، بصیرت در برابر ترفندهای منافقین و ایستادگی به پای امامت و ولایت بود.
امام جمعه رامسر همچنین از صفات اخلاقی شهید عباس فتوکیان سخن گفت و پایبندی وی به خداوند را از صفات بارز این شهید دانست و تصریح کرد: شهید عباس فتوکیان  به نماز اول وقت بسیار اهمیت می‌داد.
وی تصریح کرد: شهید عباس فتوکیان به دلیل پیوند عمیق با خداوند، آسمانی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴