تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۹
کد مطلب : ۷۷۵۴
طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین فوق سبک با قابلیت تصویر برداری و عکس برداری توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه انجام شد.
۰
plusresetminus
طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین در دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه
 به گزارش بلاغ؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد واحد سوادکوه،بهمن فرج الله پور خرد مردی دانشجوی مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید در این واحد دانشگاهی، ضمن تشریح هدف از طراحی و ساخت این مدل تصریح کرد: مواد اصلی سازنده بدنه این مدل را چوب باسا تشکیل می دهد که از نظر وزن بسیار سبک و امکان پرواز موفق برای این هواپیما را فراهم می سازد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ابعاد واقعی هواپیما 122 سانتیمتر و فاصله بین دوبال هواپیما 118 سانتیمتر می باشد تاکید کرد: این مدل در اندازه واقعی خود تقریبا 6 کیلوگرم وزن دارد و همین امر سبب می شود تا از قدرت مانور زیادی جهت انجام عملیات پرواز در ارتفاع 150 تا 200 متری از سطح زمین برخوردار شود.

به گزارش بلاغ؛ این دانشجوی مبتکر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت های مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در عملیاتی شدن این پروژه تصریح کرد: در صورت تکمیل پروژه هواپیمای بدون سرنشین فوق سبک ومجهز نمودن آن به تجهیزات تصویر برداری و عکس برداری این امکان وجود خواهد داشت تا عملیات ردیابی و نیز شناسایی موارد حریق در مناطق جنگلی شمال در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام گیرد.

گفتنی است؛عملیات پرواز هواپیمای بدون سرنشین فوق سبک در ارتفاع اسمی تعیین شده ، با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه و همچنین مسئولین این شهرستان با موفقیت انجام شد .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴