امام جمعه بابل در ديدار با مسوولان آبفار مازندران:

محوريت خدمت بايد متناسب با نياز و محروميت بيشتر باشد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۷۵۶۲
در دهمين روز از ماه مبارك رمضان مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران به همراه معاونان و مديران امور شهرستانهاي آبفار در راستاي بهره گيري از رهنمودها و توصيه هاي امام جمعه بابل با حجت الاسلام روحاني ديدار كرد.
۰
plusresetminus
محوريت خدمت بايد متناسب با نياز و محروميت بيشتر باشد
بلاغ - مهندس محمد حسين برزگر ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي شركت و آبرساني به روستاييان اظهار داشت:كاركنان شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران از نيروهاي جهادي و يادگاران 8 سال دفاع مقدس هستند كه عليرغم كمبودها و مشكلات موجود با روحيه و نشاط جهادي مشغول خدمت به محرومين مناطق روستايي هستند.
وي افزود:در گذشته هر كجا آب بود مردم دور آن جمع مي شدند و همانجا سكني مي گزيدند اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي انسانها آب را به دنبال خود مي كشند و اين مساله كار خدمت رساني ما را با مشكل مواجه كرده است.
به گزارش خبرنگار بلاغ؛ مهندس برزگر با اشاره به پراكندگي روستاها در مازندران گفت:مهمترين مشكل حال حاضر كمبود منابع آبي است و با توجه به اينكه مازندران در تجميع آب پشت سدها با رتبه 10 درصدي فاصله چشمگيري با نرم 34 درصدي كشور دارد اميدواريم با پايان يافتن عمليات ساخت سد آيت ا... صالحي مازندراني مشكلات كمبود آب روستاهاي استان برطرف شود.
وي پيشروي آب دريا در روستاها و شهرهاي ساحلي استان و غلبه آب شور بر آب شيرين و كدورت آب را از ديگر مشكلات موجود خواند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام روحاني خدمتگذاري را يكي از نفحات الهي بيان كرد و گفت:شما بايد اين نفحه معنوي را يك قدر و فرصت براي خود بدانيد و با نگاه اداري و ساعتي به آن ننگريد.
وي با اشاره به منويات حضرت علي (ع) افزود:خداوند اين بستر خدمتگذاري را به عنوان امانت به شما داد تا ببيند شما با اين امانت الهي چه مي كنيد.
امام جمعه بابل ادامه داد:سابقه خدمت شما در جهاد سازندگي برخاسته از انقلاب اسلامي است و نيروهايي هستيد كه محروميت مناطق را در شبانه روز رصد مي كرديد،روح خدمت گذاري در نهاد شما جا گرفته و اين خدمت رساني و سقايي به روستاييان محروم در راستاي آن سابقه ارزشمند است و يقينا در قياس با خدمت ديگران بركات بيشتري دارد.
وي محوريت خدمت را متناسب با محروميت مناطق و نياز بيشتر خواند و گفت:خدمت رساني شما بايد با نياز بيشتر همراه باشد و هر كجا كه محروميت و نياز به آب بيشتر احساس شد براي خدمت در همانجا پيشقدم شويد.
حجت الاسلام روحاني در پايان سخنانش نفس كار را عبادت دانست و گفت:شرف خدمتگذاري را با عبادت پشتيباني كنيد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما