تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۷۴۹۸۹
ششمین یادواره 9 شهید روستاهای قلعه پایان و سنکیابسر، با سخنرانی سردار علی اکبرنژاد از فرماندهان لشگر 25 کربلا، در مسجد جامع روستای قلعه پایان برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ششمین یادواره ۹ شهید روستاهای قلعه پایان و سنکیابسر با سخنرانی سردار علی اکبرنژاد از فرماندهان لشگر ۲۵ کربلا، در مسجد جامع روستای قلعه پایان برگزار شد.

وی با تاکید بر رشادت‌های رزمندگان سرافراز خطه مازندران در جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی تنها با سلاح ایمان قلبی به خدا و ائمه اطهار و تبعیت از امر ولی، حضرت آیت الله خمینی (ره) نه تنها در برابر صدام بلکه در برابر قدرت‌های برتر دنیا مقاومت کرد.

 فرمانده سابق لشکر۲۵ کربلا در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به وصیت نامه شهدای روستاهای قلعه پایان و سنکیابسر داشت و افزود: شهدای گرانقدر این روستا نیز ایمان به خدا و اطاعت از ولی فقیه را سرلوحه کار خود قرار داده و از آحاد جامعه درخواست داشتند که ادامه دهنده راه آنها باشند و از اوامر ولی امر مسلمین ، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای پیروی جوییم و جامعه امروز و خصوصاً جوانان امروزی را توصیه نمود تا کتاب‌های جنگ تحمیلی را مطالعه کنند تا با رزمندگان این دیار و رشادت‌های آنان آشنا شوند و جنگ را بشناسند.
23
21
19
20
22
17
16
18
15
14
13
9
7
1
3
2
5
6
منبع : عنقاء نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲