تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۷۳۲۳۱
تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی حساس را تیم فولاد خوزستان با حساب ۳ بر ۲ به سود خود پایان داد.
۰
plusresetminus
بلاغ- تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی برابر تراکتورسازی تبریز جای استقلال را در رده سوم جدول رده‌بندی گرفت. با این نتیجه نفت تهران صدرنشینی را از تراکتورسازی گرفت.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی حساس را تیم فولاد خوزستان با حساب ۳ بر ۲ به سود خود پایان داد.

نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر یک فولاد همراه شد. ابتدا در دقیقه ۴ بازی ادینیو تیم تراکتور را پیش انداخت اما بازی خوب فولاد در ادامه کار دو گل برای این تیم به دنبال داشت. مهرداد جماعتی(۱۳) و آلویز نانگ(۳۴) دو گل تیم فولاد را به ثمر رساندند. شاگردان اسکوچیچ البته می‌توانستند گل‌های دیگری نیز وارد دروازه حریف کنند که موقعیت‌های این تیم از دست رفت.

بازی رو به جلوی فولاد در شروع نیمه دوم ادامه داشت اما روی یک ضربه کاشته دیدنی ادینیو در دقیقه ۵۵ کار را به تساوی کشاند. فولادی‌ها که نمی‌خواستند با تساوی میدان را ترک کنند در دقیقه ۶۰ روی اشتباه حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی و ضربه سر مهرداد جماعتی به گل سوم دست پیدا کردند.

با این برد تیم فولاد ۲۸ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و جای استقلال را گرفت. تراکتورسازی که امیدوار بود با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول بازگردد با پذیرش چهارمین باخت فصل ۲۸ امتیازی باقی ماند و در رده دوم جدول ایستاد.

بدین ترتیب تیم نفت تهران همچنان صدرنشین لیگ برتر است. در صورتی که سپاهان اصفهان در دیدار روز پنجشنبه برابر پیکان تهران در زمین حریف با اختلاف ۵ گل برنده شود می‌تواند صدرنشینی را از پیکان بگیرد.

برنامه دیدارهای باقی مانده هفته شانزدهم که روز پنجشنبه برگزار می شود به شرح زیر است:

* پیکان تهران - سپاهان اصفهان
* گسترش فولاد تبریز - صنعتی خوزستان
* نفت مسجد سلیمان - سایپا البرز/آ
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴