تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۶۹۵۳۲
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از احتمال تعویق یک هفته‌ای در زمان برگزاری دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس و تغییر محل انجام دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از احتمال تعویق یک هفته‌ای در زمان برگزاری دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس و تغییر محل انجام دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان خبر داد.

به گزارش سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در مورد درخواست باشگاه استقلال برای تعویق دربی پایتخت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه استقلال تهران نامه‌ای به کمیته مسابقات نوشته، مبنی بر اینکه بازیکنان زیادی از این تیم در تیم ملی هستند و با توجه به دیدار تیم ملی ایران با کره‌جنوبی در تاریخ 27 آبان‌ماه، نمی‌توانند برابر برنامه قبلی در دربی بازی کنند.

وی افزود: با توجه به موارد فوق، کمیته مسابقات مشغول بررسی این وضعیت است، هرچند با توجه اینکه رسما مسابقه تیم ملی با کره‌جنوبی به ما اعلام نشده و رسانه‌ها 27 آبان‌ماه را تاریخ برگزاری این بازی اعلام کرده‌اند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین ادامه داد: با توجه به اینکه استقلال باید در تاریخ 30 آبان‌ماه با پرسپولیس بازی کند و 6 بازیکن یا بیشتر از تیم استقلال در تیم ملی حضور دارند، مشغول بررسی این موضوع هستیم و احتمال این وجود دارد که دربی یک هفته به تعویق بیفتد.

بهروان صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: با این وجود استقلال در صورت پیروزی مقابل پدیده و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه کشور، باید در روزهای 30 آبان یا اول آذرماه، مقابل ذوب‌آهن به میدان رود.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی با گل‌گهر سیرجان هم اظهار کرد: با توجه به صعود دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی که میزبانش طبق قانون تیم کرمانی است  و با توجه به ظرفیت محدود ورزشگاه سیرجان و حضور تیم پر طرفدار پرسپولیس در استان کرمان، برای سازمان لیگ به هیچ وجه مقدور نیست بازی فوق در سیرجان برگزار شود زیرا باید این دیدار باید در کرمان انجام شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه گفت: البته تمامی این موارد در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ که امروز یا فردا برگزار شده، مطرح می‌شود و تصمیم گیری در این موارد منوط به نظر هیات رئیسه است./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷