تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۶۷۴۷۲
مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی سیستان با حضور مردم خداجو مسئولین کشوری و لشکری استان در مسجد جامع ساری برگزار شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-این مراسم به همت فرماندهی نیروی انتظامی استان و با حضور استاندار، مدیران کل ادارات و فرماندهان نیروهای مسلح استان در مسجد جامع برگزار شد.
  حجت الاسلام قلی پور امام جمعه جویبار با اشاره به محبوبیت نیروی انتظامی در اجتماع، گفت: امروز نیروی انتظامی به خود می بالد که محبوبیت اجتماعی دارد، قبل از انقلاب مردم از این نیرو فراری بودند اما هم اکنون مامن، آسایشگاه و محل رجوع مردم است و حضور پر شور مردم در تشیع پیکر شهدا نیرو انتظامی دلیل بر این امر است.
قلی پور با بیان جایگاه شهدا در دنیا و آخرت، گفت: باید به جایگاه شهدا غبطه خورد، مخصوصا این شهدا که در دهه ولایت و هفته نیروی انتظامی به بلند ترین جایگاه و مرتبه یعنی شهادت رسیدند که باید آرزو و دعای ما همچین عاقبت به خیری باشد.
امام جمعه جویبار راه رسیدن به سعادت را در شناخت خدا دانست و گفت: انسانی که از خدا بترسد از غیر او نمی ترسد و مثال این امر نظام مقدس جمهوری اسلامی است چون ایمان مردمان ما به خداست هیچ احدی فکر تجاوز به خاکی که با برکت خون شهدا آبرو گرفته نمی کند و در طرف مقابل گروهک های تروریستی همچون داعش که هیچ شناختی از خدا و فرستادگانش ندارند که دست به چنین جنایت هایی می زنند.
وی در ادامه گفت: امروز باید هواسمان به دشمنان باشد، باید راهکار ها و اهداف آنها را رصد کنیم و در پی جلوگیری از نفوذ آنها باشیم، نباید به سادگی از کنار برنامه های شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی گذاشت، دشمنان بی دلیل این ها وارد نمی کنند، طرح و برنامه برای فروپاشی نظام خانواده دارند./ع

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷