تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۵۹۷۸
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا مازندران بر توانمندی قرآن کریم در حل موانع فرهنگی و اجتماعی تاکید و گفت: اتاق فکر متخصصان قرآنی برای استفاده راهبردی از تعالیم قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.
۰
plusresetminus
نیازمندی‌های قرآنی در فضای مجازی توسط فعالان متعهد این عرصه پاسخ داده شود
اختصاصی بلاغ - سید قاسم هاشمی در دیدار با فعالان قرآنی مازندران با تاکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی ایران با محوریت؛ اسلام، قرآن و ائمه به وقوع پیوسته است، بیان داشت: همزمان با انقلاب ما شاهد وقوع انقلاب‌های دیگری هم بودیم که خدایی جدید را خلق کردند ولی امام راحل دستورات دینی و قرآنی را در جامعه اجرایی کرد و جاویدان شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران با اشاره به این مطلب که هر کجا به قرآن و ائمه تمسک جستیم، شاهد پیروزی و موفقیت بوده‌ایم، گفت: دفاع مقدس نمونه خوبی از نصرت الهی با رزمندگان ما بود که با توکل به خدا به پیروزی دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد: هر کجا با اهل بیت و قرآن بوده‌ایم، دشمنان جرات زورگویی به ما را نداشتند و هر کجا از قران و اهل بیت (ع) دور شدیم شاهد شکست و رکود شده‌ایم.
هاشمی به همه‌جانبه بودن برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: قرآن کریم برای همه جنبه‌های زندگی ما برنامه دارد و ما وظیفه داریم زندگی اجتماعی و فردی خود را با تعالیم قرآنی گسترش دهیم.
وی بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای گسترش مفاهیم قرآنی تاکید کرد و افزود: نیازمندی‌های قرآنی در فضای مجازی توسط فعالان متعهد این عرصه پاسخ داده شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷