تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۵۸۱۷
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینكه مقابله با بدحجابی و ناهنجاری اجتماعی در واقع مقابله با جنگ نرم دشمن است ، گفت : یكی از اهداف مهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی نیروی انتظامی ، مقابله با قانون شكنان در جامعه است.
۰
plusresetminus
بلاغ-سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا مسكنی در ساری افزود : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ناجا از سال 86 در سراسر كشور از جمله در مازندران آغاز شده و همچنان در حال اجرا است.
وی اظهار داشت : مبارزه با پدیده شوم بدحجابی ، عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ، مشروبات الكلی ، جمع آوری ماهواره های غیرمجاز ، آلودگی صوتی ، تهیه و تكثیر لوح فشرده مبتذل و مستهجن ، برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمت های خیابانی از جمله اهداف مهم این طرح است.
او با اشاره به ورود برخی خرده فرهنگ ها و آداب رسوم مختلف از اقصی نقاط كشور و برخی ناهنجاری های اجتماعی مقابله با این ناهنجاری ها را خواسته بر حق مردم متدین ، علما ، خانواده های معظم شهدا و مردم ولایی دانست و بیان داشت : نیروی انتظامی با هر گونه قانونی شكنی در نظام اسلامی برخورد خواهد كرد.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینكه امروزه دشمن از مساله بدحجابی به عنوان یك سلاح علیه ما استفاده می كند ، اضافه كرد : مقابله با بدحجابی و ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حقیقت مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن است.
سردار مسكنی ، حجاب را یك مساله اجتماعی دانست و گفت : برخورد با فرد بدحجاب و اصلاح وی در حقیقت اصلاح جامعه است.
فرمانده انتظامی مازندران به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اشاره كرد و اظهار داشت : توجه به این فریضه وظیفه شرعی و دینی همگان دانست.
وی ، توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر در جامعه را در مقابله با ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی مهم دانست و افزود : امروز تذكر لسانی و تذكر به افرادی كه مسائل دینی را زیر پا می گذارند ، وظیفه همگان است.
او با تاكید بر اینكه نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضائی وظیفه امر به معروف و نهی از منكر را بر عهده دارد ، بیان داشت : نیروی انتظامی با توجه به هجمه دشمنان و افزایش ناهنجاری های اجتماعی در فصل گرما در این استان نیازمند به همكاری همه آحاد جامعه است./ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴