BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> اشک های پیرزن میاندورودی از مشکل بی آبی روستا | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۵۷۲۲۷
به راستی چنین مردمی که همواره هم‌پای این انقلاب بوده اند و در بزنگاه ها در حمایت از نظام و کشورشان برخواسته اند، شایسته چنین کمبودهایی نیستند.
۰
plusresetminus
اشک های پیرزن میاندورودی از مشکل بی آبی روستا
به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر میاندورود، با فرا رسیدن بارش های پاییزی شاید به نظر برسد که مشکل آب در شهرها و روستاها حداقل برای مدتی وجود نخواهد داشت، ولی اینگونه نیست و برخی روستاها همچنان با مشکل آب روبرو هستند.

اهالی یکی از روستاهای جنگلی میاندورود، در روز تاسوعا میزبان عزاداران روستای همجوار خود بودند که هوا شروع به باریدن کرد، روی سکوی یکی از این خانه ها پیرزنی در حال گریه کردن، نشسته بود، وقتی به او نزدیک شدیم، صدای گریه هایش بلند شد و از وضعیت خود نالید.

این پیرزن که با همسرش در روستا زندگی می کند، از کمبود آب گله می کرد و از اینکه توانی برای رفتن به چشمه روستا و آوردن آب نداشت، می نالید.

شاید این مشکل بقیه اهالی این روستا نیز باشد که بیشتر آنها افرادی مسن هستند و با کار دامداری و کشاورزی به سهم خود، قدمی در مسیر تولید برمی دارند.

اهالی این روستا برای پذیرایی از مهمانان نیز آب به اندازه کافی نداشتند.

شورای این روستا با تماس تلفنی از فرماندار درخواست آب می کند که آقای فرماندار هم با فرستادن کامیون حمل آب، مشکل روز تاسوعای این روستا را تا اندازه ای رفع کرد.

مردم این روستا که در گذشته نیز مشکل آب داشته و مشکل خود را به گوش مسئولان رسانده بودند، از پاسکاری آنها گلایه داشتند و از اینکه اقدام اساسی برای حل مشکل آنها انجام نمی گیرد، آزرده خاطر بودند.

به راستی چنین مردمی که همواره هم‌پای این انقلاب بوده اند و در بزنگاه ها در حمایت از نظام و کشورشان برخواسته اند، شایسته چنین کمبودهایی نیستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲