تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۵۶۰۱
سید علی اکبر طاهایی در بیست و هشتمین سالگرد مراسم یادبود شهید سردار محمد حسین زارعی در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: جریان اصلاحات یعنی حسین و شاخص حسینی بودن فقط و فقط در تبعیت از ولی فقیه است.
۰
plusresetminus
بلاغ - وی با بیان اینکه اگر در خط ولی فقیه هستید مثل شهدا باشید، خاطرنشان کرد: درود به اصلاحات اگر در این اصول اهتمام دارید، اگر غیر از این است همانند کسانی هستید که قرآن را به نیزه گرفته اند.
طاهایی تصریح کرد: (خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست) زمزمه شهدا بود و آن کسی که این شعار را بر لبان خود جاری سازد وارد خط حسینی و اصلاحات حسینی شده است. استاندار مازندران افزود: مجلس شهدا حاوی پیام ها  و آرمان های آنهاست و دوستداران انقلاب باید مراقب باشند و سیره شهیدان را مرور کنند. طاهایی با اشاره به اینکه گفتمان شهدا را باید زنده نگاه داریم، عنوان داشت: اصلی ترین موضوع شهدا جوانمردی و مردانگی است، آنها در اوج جوانی و غریضه، زندگی خود را رها کردند و البته پیروز اصلی آنها هستند.  وی با بیان اینکه فریدونکنار دارای استعداد و ستاره های پرفروغ همچون حاج بصیر است، افزود: هر محفلی که به یادبود شهدا و رویکرد بسیجی و انقلابی بر علیه صدامیان و دشمنان انقلاب جوانمردانه برگزار شود، مورد نظر خداوند و ائمه و انبیا قرار می گیرد. طاهایی با بیان اینکه شهید نزد خداوند محبوب است، خاطرنشان کرد: خدای متعال دوست می دارد که از دوستانش ستایش شود و تجلیل از شهیدان، گرامیداشت راه و آرمانهای آنهاست. وی افزود: نتیجه استقلال طلبی شهدا، عمران و آبادانی، موفقیت علمی و سرافرازی اقتصادی است. استاندار مازندران با بیان اینکه مردان و زنان دین دار جامعه به ندای امام لبیک گفتند، اظهار داشت: در شرایطی که اختناق در کشور حاکم بود توده های مردم داوطلبانه در مقابل دشمن قرار گرفتند. طاهایی به سالروز سوم خرداد و ارتحال امام خمینی اشاره کرد و گفت: مبدا انقلاب اسلامی 15 خرداد سال 42 می باشد. وی با اشاره به فرموده امام (حفظ این نظام از نماز هم واجب تر است)، خاطر نشان کرد: بدخواهان در صحنه هستند، امروز اگر دوستداران نظام نقدی بر رفتارها دارند آنرا در چارچوب منویات رهبری مطرح کنند. استاندار مازندران افزود: شهید جلوه ناب مومنان است و هر مومن حقیقی آرزوی کشته شدن در راه خدا را دارد . وی با بیان اینکه بصیر معمار و آموزگار شهادت طلبی است، یادآور شد: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی صیانت از آرمانهای اسلام و قران است./قلب تپنده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما