حضور مادر شهید احمدی روشن در مجتمع اهل بیت ساری

احمدی روشن در مازندران هم غریب بود

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۵۶۰۰
مادر شهید مصطفی احمدی روشن به مازندران آمده بود اما هیچ‌یک از مسئولان در این مراسم حضور نیافتند و حتی نماینده‌ای هم دراین برنامه حضور نداشت. نمی دانم شاید مسئولی در این مراسم دعوت نبوده است.
۰
plusresetminus
بلاغ -یادمان شهید مصطفی احمدی‌روشن-یکی از شهدای هسته ای- در مجتمع اهل بیت علیهم السلام ساری برگزار شد. مادر شهید هم به این برنامه دعوت شده بود .حضور جوانان و نوجوانان زیادی در این برنامه چشمگیر بود. لزوم این برنامه ها فرصتی برای اندیشیدن و تفکر درباره کسانی که برای اعتلای اسلام و ایران و همچنین پیشرفت کشور جانشان را فدا می کنند
این مراسم که با حضور مادر شهید، برگزار شد .مادر شهید هم قبول زحمت کردند و به مازندران آمد تا در مراسم یادمان فرزندش نه بلکه یکی از شهدای شاخص هسته ای حضور یابد، فرزند 32 ساله‌ای که حاصل عمرش بود؛ فرزند نخبه ای  که بدست عوامل صهیونیسیم به شهادت رسید.حال در این مراسم که با حضور چشمگیر بسیاری از جوانان مشتاق صورت گرفت ؛نبود مسئولان جای تعجب داشت .آنهم مسئولان استان که  هر روز در جلسات متعددی شرکت می‌کنند که شاید برخی از این جلسات تا ساعتها به طول بیانجامد و کمی خسته کننده باشد.
 نمی دانم شاید آقایان از این جلسه خبر نداشتند یا اینکه دعوت نامه ای برای مسئولی فرستاده نشده است .البته این نکته را نباید فراموش کرد اگر مسئولی از این جلسه خبر نداشته حسابش از بقیه جداست.
اما همچنان این سوال که  احمدی‌روشن‌هایی که کارشان در زمینه مساله‌ای بوده که جهان بر علیه ایران بخاطر موضوع هسته ای قد علم کرده و بخاطرش 5 شهید هم بخاطر  هسته ای شدن تقدیم ایران و ایرانی کرده ایم وقتی مادر شهید به استان دعوت می شود چرا نباید هیچ مسئولی در این مراسم باشد؟ چرا نباید خبر آمدن مادر شهید احمدی روشن ؛ به تمامی سازمان ها ابلاغ می شد؟ناگفته نماند همیشه یکی از معضلات استان اطلاع رسانی نکردن بموقع و درست آنهم بالاخص برای  مراسم یادبود شهدای هسته ای و همچنین دعوت چنین مادر با صلابتی که دردامان خود فرزندی را اینگونه پرورش داد که درباره اش می گفت:مصطفی یک بسیجی واقعی بود که با خوش سیرتی، همه را جذب می‌کرد. و همچنین یک متخصص، متعهد و مسلمان واقعی بود و خط قرمز را فقط رهبری می‌دانست و پیرو مکتب ولی فقیه و مطیع رهبری بود ؛است.
 گرچه مادر این شهید نه بلکه مادران شهدا به خاطر مسئولان به یادواره ها نمی آیند اما خوب می‌شد که اگر مسئولانی دعوت به این مراسم شدند  برای دیدار این مادر می‌آمدند که پس از شهادت فرزندش، در خصوص نوه خود گفت: مصطفایی بهتر از مصطفای اول تربیت و تقدیم اسلام خواهم کرد. چراکه همین جمله جواب تمام آنهایی که مخالف اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور در زمینه هسته ای هستند ؛ را خواهد داد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲