تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۳۵۹۵
خوزه مورینیو هم با انتشار یک عکس شرکت خود را در کمپین چالش سطل یخ اعلام کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- اگر در روزهای گذشته وبگردی کرده باشید احتمالا با ویدیوهای ریختن یک سطل آب یخ بر روی چهره های بزرگ وب برخورد کرده اید. خوزه مورینیو هم با انتشار یک عکس شرکت خود را اعلام کرد.
  آقای خاص هم در امان نماند +عکس
اما داستان از چه قرار است؟ این کمپین که Ice Bucket Challenge یا چالش سطل یخ نام دارد از شرکت کننده می خواهد تا یک سطل آب یخ را بر روی سر خود خالی کند و سه نفر را به این بازی دعوت کند. در صورتی که این دعوت توسط فرد رد شود باید مبلغ 100 دلار را برای کمک به بیماری ALS پرداخت نماید. افراد می توانند بعد از ریختن آب یخ بر روی سر خود به صورت داوطلبانه این مبلغ را پرداخت نمایند.

در چند وقت اخیر افراد مشهور بزرگی در همه زمینه ها از سیاست گرفته تا هنر و ورزش در چالش سطل آب یخ که در حمایت از بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS ) انجام می‌شود، شرکت کرده‌اند که حضور در این چالش باعث شده برای این دسته از بیماران کمک‌های مالی قابل توجهی جمع‌آوری شود. اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS ) بیماری است که افراد مبتلا به آن معمولاً دچار ناتوانی‌های حرکتی شده و سه تا پنج سال پس از ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می‌دهند. اگر چه 20 درصد این بیماران تا 5 سال و 10 درصد آنها تا 10 سال زنده خواهند ماند./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲