تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۵۱۸۴۵
سرپرست یک خبرگزاری در مازندران اخیراً دست به اقدامات عجیب و غریبی زده است.
۰
plusresetminus
سرپرستی یک خبرگزاری یا کمیته خیالی انتصابات مازندران؟/مدیرکل ارشاد شوکه شد!
به گزارش بلاغ، چند وقتی است که سرپرست محترم یک خبرگزاری در استان دست به اقدامات عجیب و غریبی در حوزه‌ی عزل و نصب مدیران زده است.
در تاریخ 30 اردیبهشت 93، ساعت 11 و 59 دقیقه صفحه ی استانی این خبرگزاری خبری را با تیتر «با حکم وزیر راه و شهرسازی/مدیرکل راه و شهرسازی مازندران منصوب شد» بر روی خروجی خود گذارد که متأسفانه این خبر صحت نداشت و همچنان مدیرکل قبلی مشغول به فعالیت است.
برای دومین مرتبه در تاریخ 1 مرداد 93، ساعت 16 و 41 دقیقه، با دیگر صفحه‌ی استانی این خبرگزاری خبری را با تیتر «سرپرست فرمانداری نکا منصوب شد» بر روی خروجی خود قرار داد که باز هم متأسفانه این خبر صحت نداشت و دکتر احمدعلی مقیمی، نماینده مردم نکا در مجلس این خبر را تکذیب کرد.
و قصه‌ی تا سه نشه بازی نشه همچنان ادامه داشت که روز گذشته، 18 مرداد 93، ساعت 16 و 58 دقیقه برای بار سوم سرپرست این خبرگزاری خبری را با تیتر «با حکم وزیر ارشاد/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد» منتشر کرد.
با تمام احترامی که برای سرپرست محترم این خبرگزاری در مازندران قائلیم و وی را از افراد با سابقه‌ی این عرصه می دانیم ولی انتشار این سه انتصاب خیالی از سوی وی دور از انتظار اصحاب رسانه‌ی مازندران بود.
گفتنی است خبر انتصاب مدیرکل جدید ارشاد «دکتر علی شادمان» در حالی از این خبرگزاری منتشر شد که هم اکنون وی در تاجیکستان به سر می برد و مدیرکل فعلی این اداره «عباسعلی ابراهیمی» هم در همایش چند روزه‌ی وزارت ارشاد در تهران حضور دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما