به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی
بلاغ؛ ششمین جلسه شورای برنامهریزی و توسعه استان مازندران با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار شد و در این جلسه مهمترین مصوبات شامل تصویب پروژههای بلندمرتبهسازی تا حدود ۴۰ طبقه و اعلام تعطیلی رسمی روزهای پنجشنبه بود.
مهدی یونسیرستمی استاندار مازندران در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اهمیت این مصوبات برای توسعه استان گفت: پروژههای بلندمرتبهسازی میتواند به رشد و پیشرفت استان کمک شایانی کند.
وی همچنین اعلام کرد: با استفاده از اختیارات واگذار شده به استانداران، روز پنجشنبه از این هفته به صورت تعطیل رسمی در استان اعلام میشود و جزئیات بیشتر این موضوع از طریق معاونت نیروی انسانی به اطلاع مردم خواهد رسید.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: این تعطیلی جایگزین دورکاری پنجشنبهها شده و پیشبینی میشود این روند تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.
این تصمیمات در راستای تسهیل شرایط کاری و توسعه پایدار استان اتخاذ شده است.
انتهای خبر/