محمد هادی ساروی، پهلوان نامآور کشتی فرنگی، به همراه حسن حسینزاده، مربی تیم ملی، پس از افتخارآفرینی تاریخی در رقابتهای جهانی زاگرب، با استقبال پرشکوه مردمی در زادگاهش، آمل، مواجه شدند
۰
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»شهر امید و پهلوانان، آمل، یکبار دیگر صحنه تجلی غرور ملی و عشق به ورزش بود. عصر پنجشنبه، مردمان ورزشدوست این دیار، با در دست داشتن پرچم پرافتخار ایران و شاخههای گل، به استقبال فرزند شایسته خود، محمد هادی ساروی، قهرمان طلایی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۵ زاگرب، و حسن حسینزاده، مربی تیم ملی رفتند.
این استقبال باشکوه، پاسخی درخور برای پیروزیهای متوالی ساروی در زمینهای زاگرب بود؛ جایی که او با غلبه بر حریفانی از هند، گرجستان، بلاروس و در نهایت، پشت سر گذاشتن آرتو سارگسیان از روسیه در دیداری سخت و نفسگیر، برای دومین بار بر سکوی اول جهان ایستاد و مدال طلای پرغرور خود را به گردن آویخت. حضوری که با هدایت و تجربه مربی شخصیاش و نیز نقش کلیدی حسن حسینزاده به عنوان مربی تیم ملی تکمیل شد.
پیروزی ساروی، سومین طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این مسابقات بود که سهمی بسزایی در قهرمانی زودهنگام ایران داشت. حضور پررنگ پرچم ایران در میان دستان مردم آمل، نمادی از پیوند ناگسستنی این قهرمانیها با هویت و غرور ملی بود.
بازگشت محمد هادی ساروی به آمل در کنار حسن حسینزاده، مربی تیم ملی ، نه تنها یک جشن محلی، که نمادی امیدبخش از توانمندی نسل جوان ایران در عرصههای بینالمللی و تبلور عشق به میهن در سایه پرچم سهرنگ کشورمان است. حضوری که نشان از یک تیم موفق و همدل از پهلوان تا مربی دارد.