تقی جعفریان تولیدکننده بابلی به تاخیر دو ساله تامین برق مورد نیاز کارخانهاش اعتراض کرد.
۰
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، تقی جعفریان تولیدکننده بابلی به تاخیر دو ساله تامین برق مورد نیاز کارخانهاش اعتراض کرد و گفت: آقای استاندار به دادم برس بیایید ببینید درد من چیست.
وی که خط جدید کارخانهاش را در شهرک صنعتی رجه راهاندازی کرده است، خطاب به مسئولان گفت: من از شما نه پول میخواهم نه کمک، این کارخانه را هم بدون یک ریال تسهیلات دولتی راهاندازی کردم، فقط برق کارخانهام را بدهید تا تولید کنم من فقط از شما برق میخواهم...