مدیرعامل انجمن بیماران خاص و سرطانی مازندران:

بیش از 800 نفر در نکا مبتلا به بیماری خاص هستند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۸۲۵۰
محمدرضا غلامی گفت: بیش از 800 نفر از بیماران خاص و سرطانی در نکا وجود دارند که از این بین 500 نفر جزء بیماران سرطانی و صعب العلاج هستند.
۰
plusresetminus
بیش از 800 نفر در نکا مبتلا به بیماری خاص هستند
به گزارش خبرنگار بلاغ از نکا، شامگاه یکشنبه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در جهت کمک و مساعدت بیماران خاص و سرطانی، اولین جشن تولد استانی دو فرشته آسمانی مهدیه (9ساله) و علیرضا (6ساله) در سالن امیر المومنین(ع) نکا برگزار شد.
مدیرعامل انجمن بیماران خاص و سرطانی استان مازندران در این مراسم گفت: بیش از 800 بیمار خاص و سرطانی در نکا وجود دارد که از این بین 500 نفر جزء بیماران سرطانی و صعب العلاج هستند.
محمدرضا غلامی با اشاره به دغدغه های بیماران خاص تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌ها باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های بیماران خاص از توانمندی‌های استان استفاده کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و دغدغه‌های مقام معظم رهبری درخصوص بیماران خاص تاکید کرد: با اعمال درست این طرح، مردم باید از لحاظ سلامت در وضعیت قابل قبول باشند و بیمار و خانواده اش نباید دغدغه و رنجی، جز رنج بیماری داشته باشند.
مدیر عامل انجمن بیماران خاص و سرطانی مازندران ابراز داشت: متاسفانه هم اکنون اکثر بیماران در سطح کشور از مشکلات اقتصادی، معیشتی و درد، رنج می‌برند.
وی اذعان کرد: سالانه بیش از 70 الی 80 هزار نفر در کشور مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج می شوند که در این میان مشکلات اقتصادی و معیشتی منجر به فوت بیش از 40 هزار بیمار می شود.
غلامی در پایان از سازمان‌های مردم نهاد و مشاور عالی استاندار مازندران، خواستار رسیدگی به نگرانی و دغدغه‌‌های بیماران خاص در سطح استان شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴