تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۷۱۳۲۰
سید مهدی رحمتی سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک، با عقد قراردادی دو ساله هدایت نساجی مازندران را بر عهده گرفت.
۰
plusresetminus
سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران شد
به گزارش بلاغ، سید مهدی رحمتی که دو شب قبل با حضور در باشگاه آلومینیوم اراک قراردادش با این تیم که یک فصل دیگر باقی مانده بود را فسخ کرد، امروز رسما با یک باشگاه جدید به توافق رسید و هدایت نماینده آسیایی ایران را برعهده گرفت.

کاپیتان سابق استقلال که طی روزهای گذشته به طور جدی بحث بازگشتش به جمع آبی‌ها و نشستن روی نیمکت این تیم مطرح شده بود، تصمیم گرفت در سال‌های شروع سرمربیگری‌اش این انتخاب را نداشته باشد و با حضور در نساجی مازندران، شرایط جدیدی را در دوران فعالیت حرفه‌ای خود سپری کند.

سید مهدی رحمتی که پس از دوران موفق در تیم بحران زده پدیده مشهد، طی یک سال و سه ماه هدایت آلومینیوم اراک را برعهده داشت و این تیم را در دو فصل پیاپی به رتبه هشتمی لیگ برتر و فینال جام حذفی رساند، حالا هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و سومین تیم دوران مربیگری‌اش را خواهد داشت.

رحمتی با وجود داشتن یک سال دیگر از قراردادش با باشگاه آلومینیوم اراک، شرایط را برای ادامه همکاری مهیا ندید و طی جلسه‌ای تصمیم به فسخ قرارداد توافقی گرفت تا حالا بدون مشکل و پیش از شروع فصل راهی نساجی مازندران شود.

رحمتی امروز بعد از نظر جمعی اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران، به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و قراردادی به مدت دو فصل امضاء کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴