تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
کد مطلب : ۴۷۱۳۰۵
دادستان فریدونکنار بر لزوم رفع بلاتکلیفی مردم حسن‌آباد پس از یک دهه تاکید کرد و گفت: مسئولیت قانونی متوجه مدیران تکلیف‌گریز می‌شود.
۰
plusresetminus
لزوم رفع بلاتکلیفی مردم حسن‌آباد پس از یک دهه/مسئولیت قانونی متوجه مدیران تکلیف‌گریز می‌شود
به گزارش بلاغ، علیرضا برخور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مقام صیانت از حقوق عامه و رفع نگرانی بیش از صد خانوار منطقه حسن‌آباد اظهارکرد: درحالی که جلسات فراوان و بازدیدهای مکرر توسط مسئولان انجام شد و قول‌های فراوانی داده شده، اما با گذشت چندین سال کماکان مردم منطقه حسن‌آباد در برزخ بلاتکلیفی قرار داشته و از حق قانونی در بهره‌مندی از انشعابات آب، برق و گاز و اخذ پروانه ساختمانی محروم هستند.

وی خاطرنشان کرد: سر در گمی اهالی حسن‌آباد در مراجعه به ادرات و روشن نبودن تکلیف ادارت خدمات‌رسان در پاسخگویی به اهالی حسن‌آباد برای ارائه انشعابات قانونی آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی، ناخواسته موجب تولید و تشکیل پرونده‌های قضایی و همچنین تخریب ساخت و سازها می‌شود که این برخوردها مشکلات فراوانی را در پی دارد.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: این مشکلات درحالی وجود دارد که اساسا در خصوص الحاق منطقه حسن‌آباد به شهر فریدونکنار معارض یا مخالفتی وجود ندارد.

برخور با بیان اینکه در طول این سال‌ها متاسفانه مشکلات حسن‌آباد زیر سایه مسئله خزرشهر قرار گرفته است، گفت: مسئولان همان‌گونه که درخصوص موضوع خزرشهر پیگیری داشته و همواره حسن‌آباد و خزرشهر به اندازه ضخامت یک فنس از هم جدا بوده، لازم است در چارچوب مقررات قانونی و تحقق و عملی شدن وعده‌های داده شده نسبت به موضوع الحاق منطقه سکونت‌گاهی غیررسمی حسن‌آباد به شهر فریدونکنار و روشن شدن وضعیت بیش از صد خانوار این منطقه نیز اهتمام ورزیده تا هم بعد گذشت نزدیک به یک دهه موجب رفع بلاتکلیفی مردم حسن‌آباد فراهم شود و هم از تولید و تشکیل ناخواسته پرونده‌ها در محاکم و ادارات و اتلاف بیت‌المال جلوگیری به‌عمل آید.

وی یادآورشد: با برطرف شدن مشکلات موجود مردم نجیب و شریف حسن‌آباد پس از سال‌ها سردرگمی از خدمات قانونی آب و برق و گاز و پروانه ساختمانی بهره‌مند می‌شوند.

دادستان فریدونکنار ادامه داد: هرگونه اهمال در انجام تکالیف قانونی و نادیده گرفتن حقوق عامه و تضییع بیت‌المال از سوی مدیران و مسئولان دارای مسئولیت قانونی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴