کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد:

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای مازندران/ رانندگان از هرگونه عجله و سرعت غیرمجاز خودداری کنند

15 خرداد 1402 ساعت 22:40

رئیس پلیس راه مازندران گفت: خروج گردشگران و مسافران سبب ایجاد ترافیک فوق‌سنگین در جاده‌های اصلی استان شده است.


به گزارش بلاغ، یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا، ترافیک خودرو فوق سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر و در محور هراز نیز در هر ۲ مسیر رفت و برگشت در محدوده سه راهی چلاو، ترافیک خودرو فوق سنگین است.

جهان تاب وضعیت ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه محدوده گیلاوند را نیز سنگین توصیف کرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون با مداخلات جوی همراه است، از مسافران و رانندگان وسیله نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

جهان تاب افزود: حجم ترافیک به علت بازگشت مسافران در هر سه محور سنگین اما با تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی تردد در جریان است.

وی افزود: رانندگان به صورت جدی قوانین را رعایت و کوچک ترین حرکت خارج از قانون ترافیک را سنگین تر و در روند تردد اخلال ایجاد می شود.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: رانندگانی که خواب آلود هستند به هیچ عنوان رانندگی نکنند و جان خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

جهان تاب گفت: تمام تلاش ما این است که مسافران به سلامت به شهر خود بازگردند و هیچ حادثه ای برای آنها رخ ندهد.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 471299

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/471299/ترافیک-فوق-سنگین-محورهای-مازندران-رانندگان-هرگونه-عجله-سرعت-غیرمجاز-خودداری-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com