تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۷۱۲۸۹
سرمربی آلومینیوم اراک با جدایی از این تیم، با نساجی به توافق رسیده است و انتخاب سرمربی جدید نساجی تا چهارشنبه قطعی می‌شود.
۰
plusresetminus
مهدی رحمتی در آستانه نیمکت نساجی
به گزارش بلاغ، پس از قطع همکاری نساجی با کارلوس هرناندز انرخوس، این باشگاه که به تازگی صادق درودگر را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده به دنبال انتخاب جانشین برای این مربی اسپانیایی است‌.

نساجی برای این منظور گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی را مدنظر قرار داده که البته در جلسه روز گذشته هیات مدیره انتخاب مربی خارجی از بین ۳ گزینه‌ای که درودگر معرفی کرده بود، به دلیل شرایط خاص موجود منتفی شد.

براین اساس مذاکره با گزینه‌های داخلی مثل ساکت الهامی و مهدی رحمتی که شب گذشته به صورت توافقی از آلومینیوم جدا شد، ادامه دارد.

قرار است سرمربی جدید نساجی تا چهارشنبه مشخص شود و از بین گزینه‌های ایرانی قطعا تا آن زمان سرمربی این نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا معرفی می‌شود.

هرچند به نظر می‌رسد در شرایط فعلی رحمتی شانس بیشتری برای حضور در قائمشهر دارد. 

رحمتی که از لیگ بیستم وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شده است، در اولین تجربه خود، هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت و توانست در سالی که مشکلات مالکیتی و مدیریتی حرف اول را در تیم مشهدی می‌زد، با ساخت تیمی خوب و سرسخت، جایگاه آبرومندی در لیگ به دست بیاورد.

وی اما پس از جدایی از شهرخودرو، تصمیم گرفت از ابتدا لیگ بیست و یکم، هدایت تیمی را قبول نکند و در انتظار فراهم شدن فرصتی مناسب برای عرض اندام در لیگ برتر باشد. جایگاهی که در نهایت با جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم، آن را به دست آورد و از هفته بیست و سوم روی نیمکت اراکی‌ها قرار گرفت.

کسب نتایج خوب همراه با آلومینیوم، صعود از جایگاه دوازدهم به رتبه هشتم و البته حضور در فینال جام حذفی باعث شد تا مدیران این باشگاه، قرارداد رحمتی را برای لیگ بیست و دوم تمدید کنند.

وی که در ابتدای فصل با جدایی چند مهره تاثیرگذار خود مواجه شد، با جوان کردن تیمش توانست حریف گردن کلفتی برای تیم‌های خوب لیگ باشد و در نهایت هم‌امتیاز با فولاد و به علت عدم کسب نتیجه لازم در بازی رو در رو، جایگاه هشتم را به دست آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴