فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد:

اعزام بیش از ۲۰۰ زائر به حرم مطهر امام راحل در ۱۴ خردادماه

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۷۱۲۵۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: همزمان با سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل بیش از ۲۰۰ نفر زائران و عاشقان امام خمینی (ره) از این شهرستان اعزام می‌شوند.
۰
plusresetminus
اعزام بیش از ۲۰۰ زائر به حرم مطهر امام راحل در ۱۴ خردادماه
به گزارش بلاغ، سرهنگ جواد پیوند طی گفت‌وگویی اظهار کرد: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل برنامه‌های عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های  بصیرتی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و گفت: همچنین مراسم‌های محوری سالگرد ارتحال امام (ره) نیز در مسجدجامع شهر پل‌سفید با سخنرانی امام جمعه این شهر، روز ۱۴ خرداد در مسجد امام حسین علیه‌السلام با سخنرانی حجت‌الاسلام محرابیان و ۱۵ خرداد در زیراب حسینیه سرخکلا با سخنرانی حجت‌الاسلام  دکتر  ابراهیمیان برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه همچنین از اعزام بیش از دویست نفر از زائران و عاشقان امام راحل از شهرستان سوادکوه به مرقد مطهر امام (ره) خبر داد و گفت: عاشقان روح الله از اقشار مختلف مردم  در ۱۴ خرداد با حضور در مرقد امام راحل یک بار دیگر با آرمان‌های  بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴