فرماندار بابل خبر داد:

افزایش ۳ مرکز خرید برنج در بابل

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۴۷۱۲۲۱
فرماندار بابل گفت: با توجه به وسعت زیر کشت و حجم بالای برنج انبار شده، مراکز خرید در این شهرستان به سه مرکز افزایش یافت. ‎
۰
plusresetminus
افزایش ۳ مرکز خرید برنج در بابل
به گزارش بلاغ، قاسم عزیز زاده گرجی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان بابل ۴۷ هزار و ۵۳۳ هزار هکتار اراضی زیر کشت و تولید بیش از ۲۹۷ هزار تن برنج را دارا می باشد و از حیث میزان تولید برنج و سطح زیر کشت رتبه نخست مازندران را داراست، در این شهرستان مراکز خرید برنج انبارشده به سه مرکز افزایش یافت.

وی اظهار داشت: سه مرکزی که در حال حاضر آماده خرید برنج کشاورزان است اعم از بابل، جاده گنج افروز، شهرک صنعتی بابلکنار کوچه رضوان - شهرک صنعتی رجه که بخش بندپی شرقی و بندپی غربی و گتاب را پوشش می دهد و نیز شهرک صنعتی لاله آباد، که بخش لاله آباد و و مرکزی بابل را پوشش می‌دهد.

فرماندار بابل بیان داشت: قبل از آغاز خرید حدود ۶۳ هزار تن برنج در شالیکوبی های بابل دپو شده بود.

عزیز زاده گرجی ادامه داد: با اهتمام دولت و دستور ویژه استاندار مراکز خرید در سراسر مازندران و بابل فعال شد و کشاورزان در حال تحویل برنج های انبار شده هستند.

وی گفت: این اقدام دولت سبب شد که برنج از رکود خارج شود و این اقدام زمینه شادمانی کشاورزان را به ارمغان می آورد.

بررسی بازار عرضه و تقاضای برنج مازندران حاکی از آن است که فروش این محصول رونق نسبی به خود گرفته و کشاورزان با ارزیابی دقیق این تفاهم نامه در حال تحویل برنج های انبارزده خود به پایگاه های خرید تضمینی هستند.

انجمن تامین برنج ایران به منظور خرید برنج کشاورزان استان طی توافقی که با استانداری مازندران داشته، خرید برنج از کشاورزان را آغاز کرد که این امر باعث خروج این محصول کشاورزی از رکود در بازار عرضه و تقاضا شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
همچین میگن این اقدام دولت برنج را از رکود خارج می کنه که خبر ندارند که این دولت با وراد کردن برنج های نامرغوب خارجی باعث رکود بازار برنج شد چرا زود این مسائل را فراموش می کنید ولی کنین کشاورزان را دیگه .بخدا باید بخاطر ندانم کاریها پاسخگو باشید
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴