تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۷۱۱۰۹
با مرور وصیت‌نامه‌های شهدای مازندران اوج عشق و علاقه و پیوندشان با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را مشاهده می‌کنیم.
۰
plusresetminus
جلوه‌هایی از عشق شهدای مازندران به حضرت امام(ره)
به گزارش بلاغ، عشق و ارادت شهدا به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در وصیت‌نامه‌های شان موج می‌زند. همان امام و رهبری که به ندایش لبیک گفتند و رزمندگان اسلام برای حفظ دین اسلام و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و شهادت را انتخاب کردند.
در ادامه و در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد، فرازی از وصیت‌نامه‌های شهدای مازندران را با موضوع امام (ره) انتخاب کردیم که از نظر می‌گذرد:
شهید رضا شاکری
نام پدر: صفرعلی
تاریخ تولد: ۱۳۲۹/۱۱/۱
تحصیلات: اول دبیرستان
منطقه عملیات: فاو
تاریخ شهادت: ۱۳۶۴/۱۱/۲۵
وضعیت اشتغال: بخش دولتی
وای به حال آن روزی که از خط امام دور شویم دیگر دینی و دیانتی برای ما نخواهد بود.‌ ای مسلمین جهان!‌ای مردم حزب الله و روستای المشیر و ... از اسلام و امام یاری نمائید که امام اسوه اسلام است.
شهید حسین قربانی
نام پدر: قربان
تاریخ تولد: ۱۳۳۶/۱۲/۵
تحصیلات: دیپلم
منطقه عملیات: دهلران
تاریخ شهادت: ۱۳۶۲/۱۲/۵
وضعیت اشتغال: بخش غیر دولتی
اگر خداوند بر من منت نهاد و مرا به درجه شهادت توفیق داشت پیام من مانند پیام دیگر شهدای عزیز چنین می‌باشد امروز همه ما باید در خط امام عزیز باشیم و حرف‌های کسانی را باید قبول کنیم که شعارش همراه باشد دنبال روحانیتی حرکت کنیم دلسوز قرآن و اسلام و امام باشید و آنچه خودش می‌گوید پای‌بند باشد.
شهید شهرام‌علی بنار
نام پدر: مرحوم بابا
تاریخ تولد:۱۳۴۵
تحصیلات: سال سوم کارشناسی
منطقه عملیات: پاسگاه زید
تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۰/۱۹
وضعیت اشتغال: دانشجو
شما‌ ای ملت بیدار و وفادار به اسلام! برادران و خواهرانم! بدانید که امروز همه هدایت الهی بر ما عرضه شد و همانا آن امام امت است مواظب باشید کاری کنید که کفران نعمت نشود. از این نعمت الهی نهایت سپاسگذاری و استفاده را کنید وگرنه عذاب الهی بر ما نازل خواهد شد. همچون قوم عاد و ثمود امروز دیگر حجت بر ما تمام است بیدار باشید که پروردگار عالم ما را در امتحانی سخت قرار داده است. از جان و مال فرزند هر چه که دارید. در این راه و در جهت پیروزی دین خدا مایه گذارید تا نصرت الهی بر ما فرود آید.
از شما ملت غیور برادران و خواهران دینی ام می‌خواهم که همچون گذشته همراه گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و در هیچ مرحله‌ای از انقلاب و ولایت فقیه را تنها نگذارید و همچون گذشته در تمامی صحنه‌های انقلاب علی الخصوص این نبرد مقدس که به فرموده امام یک نعمت و رحمت الهی است حضور فعال مستمر داشته باشید و نسبت به مسائل انقلابی ما که یک انقلاب الهی است همچون یک نهال تازه روئیده شده است و تا بارور شدن و ثمر دادن مراحل سختی در پیش دارد و شدیداً نیاز به حراست و نگهداری دارد.
شهید علی گرائیلی
نام پدر: حشمت الله
تاریخ تولد:۱۳۴۴
تحصیلات: دوم دبیرستان
منطقه عملیات: کربلای ۴
تاریخ شهادت: ۱۳۶۵
وضعیت اشتغال: بخش دولتی
اکنون که ایران اسلامی تحت رهبری ولایت فقیه در صحنه‌های جهانی پیروزی‌های معنوی و سیاسی بزرگی را کسب نموده و مجاهدت‌های امت انقلاب دشمن را مأیوس نموده و توده‌های مستضعف بر علیه زمامداران و نوکران آمریکا جنایتکار به حرکت برآمده و بحمدالله با عملکرد‌های قاطع دادگ‌های عملی اسلامی تعداد زیادی از منافقین و مزدوران را سزای اعمال ننگین‌شان رسیده‌اند.
فرامین امام که در تداوم انقلاب اسلامی نقش بس والا و ارزنده دارد و موجب رسوایی و افشا شدن ماهیت دشمنان اسلام است کاملاً در همه زمینه‌ها عملی نمائید و با آنان که با روحانیت مخالف هستند مخالف باشید.
شهید سیدعسگری حسینی
نام پدر: سید حسن
تاریخ تولد:۱۳۴۲/۱۱/۳۰
تحصیلات: سیکل
منطقه عملیات: پاسگاه زید
تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۰/۲۱
وضعیت اشتغال: روحانی
قدر این انقلاب و امام عزیز را بدانید امام معلم نورانیت می‌باشد ما مثل مردم کوفه نیستیم که بی‌وفایی نعوذبالله بکنیم. ما مسلمین جهان پیرو رهبری حضرت امام تا آخرین قطره خونمان هرگز فرزند پیامبر بر حقش مهدی را تنها نخواهیم گذاشت؛ چرا که تنها گذاشتن امام یعنی پایمال کردن تمامی آرمان‌های خون‌های شهیدان اسلام هست. وای بر حال آن انسانی که امام را تنها بگذارد و او را یاری نکند.
شهید مرتضی حسن‌زاده
نام پدرعلی اکبر
تاریخ تولد:۱۳۴۶/۴/۱
تحصیلات: چهارم ابتدائی
منطقه عملیات: پاسگاه زید
تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۱/۱۲
وضعیت اشتغال: دانش آموز
بی‌عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد.
شهید سیدمحمد رضوی
نام پدر: سید قربان
تاریخ تولد:۱۳۴۷/۳/۲۰
تحصیلات: اول دبیرستان
منطقه عملیات: فاو
تاریخ شهادت:۱۳۶۴/۱۱/۲۶
وضعیت اشتغال: دانش آموز
برای آن لحظه گریه نمائید که امام حسین (ع) تنها و یکه ندای هل من ناصر ینصرنی خود را در میان دشمنانش بیان نموده و الان من به ندای مظلومیت رهبرم خمینی عزیز لبیک گفته و عازم پیکار با دشمنان جدش شده‌ام.
شما‌ ای امت حزب الله! درود خدا بر شما باد که امام به خاطر داشتن چنین امتی افتخار می‌کند از شما تشکر می‌کنم که فرزندانی تربیت می‌کنید و روانه جبهه اسلام و کفر می‌کنید و ما در این زمان از طرف خداوند مورد آزمایش قرار گرفته‌ایم که چقدر به امام خود وفادار هستیم. الحمدالله با روح سفید و باز از این آزمایش الهی بیرون آمدیم چرا که با دست خودتان فرزندان گرانقدرتان را ثبت نام و راهی جبهه نور علیه ظلمت کرده و با دست خودتان آن‌ها را به خاک می‌سپارید.
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴