تاریخ انتشارجمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۷۱۰۹۷
مسئول تعليم و تربيت ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: طلاب و مبلغان به عنوان تربيت یافتگان مکتب اهل بیت(ع)، پاسخگوی نیازهای اعتقادی و فکری عموم جامعه باشند.
۰
plusresetminus
مبلغان پاسخگوی نیازهای فکری و اعتقادی جامعه باشند
به گزارش بلاغ؛ حجت‌الاسلام حیدر قاسمیان‌ مسئول تعليم و تربيت ناحیه مقاومت بسیج جویبار در جمع طلاب مرکز تخصصی ریحانه الرسول(سلام الله علیها) جویبار، ضمن اشاره به اهمیت تعليم و تربيت و تاثیر آن در فضای عمومی جامعه اظهار کرد: هدف از خلقت انسان، رسیدن به کمال است، که قرآن و سنت به خوبی راه و رسم و شرایط وصول آن را برای همگان روشن کرده است .
 
وی ضمن تاکید بر جامعیت دین اسلام و مکتب شاگرد پرور اهل بیت(علیهم السلام) بیان کرد: برای داشتن زندگی عفیفانه و منطبق بر رضایت الهی، باید به دامان اهل بیت(علیهم السلام) پناه ببریم و راه و روش صحیح تربیتی را از این بزرگان بیاموزیم.
 
قاسمیان با بیان اینکه طلاب و مبلغین، شاگردان این مکتب هستند تاکید کرد: امروز طلاب و مبلغین به عنوان طلایه داران تربيت، با شرایط حاکم بر جامعه، مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و شبهاتی که به ویژه در حوزه زنان رایج است باید توسط شما مبلغین تبیین شود .
 
مسئول تعليم و تربيت ناحیه مقاومت بسیج جویبار در ادامه با تاکید بر بی بدیل بودن نقش بانوان در تربيت آحاد جامعه افزود :موتور مولد و تربيت در جامعه، زنان هستند، بانوان نقش محوری و پر اثری در اصلاح تفکرات انحرافی جامعه دارند و می‌توانند با تاسی از زنان تمدن ساز در تاریخ، همچون حضرت زینب(سلام الله علیها) نقش کلیدی در سازندگی جامعه داشته باشند .
 
قاسمیان با اشاره به الگوهای دینی خاطرنشان کرد: زنان اثرگذاری همچون حضرت زینب(سلام الله علیها) نقش تربیتی و صالح پروری در اعتلای جامعه دارند، زن صالح می‌تواند فرزندان صالحی تربيت کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴