مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

ابلاغ اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی حوزه مشاغل خرد و خانگی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۷۱۰۸۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعال‌شدن سامانه جستجوی شغل خبر داد گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی ابلاغ شد.
۰
plusresetminus
ابلاغ اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی حوزه مشاغل خرد و خانگی
به گزارش بلاغ، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ساری اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش مضاعفی برای رشد تولید و اشتغال دارد و باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

وی افزود: مردم و هم استانی های شریفی داریم و انتظار داریم در گره گشایی از مشکلات مردم در بخش اشتغال زنجیره وار وارد عمل شده تا مشکلات برطرف شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: امسال سال اشتغال و تعاون است و با توجه به اینکه استان‌ مازندران در جذب منابع اعتباری رتبه دوم کشور را کسب کرد باید طرح هایی به سمت جذب اعتبارات سوق یابد که در راستای اشتغال خانوارها و فارغ التحصیلان بیکار باشد.

وی از فعال شدن سامانه جست و جوی شغل خبر داد و افزود: جامعه بیکار، کارجو و کارفرما در این بخش وارد شدند تا با مهارت آموزی توسط فنی و حرفه ای مشکلات آموزش و مهارت هم برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در بخش مشاغل خرد و خانگی ۱۱۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبارات در استان است و بانک ها و دستگاههای اجرایی در این بخش با جدیت پای کار باشند.

باقری با تأکید بر اینکه در سال ۱۳۹۹ تنها ۶ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی اعتبار داشتیم، خاطرنشان  کرد: شاهد رشد بیش از هزار و ۷۰۰ درصدی ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی به استان مازندران در دولت سیزدهم هستیم.

وی با اشاره به اینکه نظارت در بخش اشتغال افزایش می‌یابد تا ضریب خطا کاهش یابد اظهار کرد: باید در این بخش با تلاش بیشتری وارد عمل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه دهیاران با شناسایی ظرفیت ها در بخش تعاونی کشاورزی و گیاهان دارویی ورود کنند، افزود: شناسایی افراد فاقد مسکن در بخش کارگری در استان انجام شد و در کارخانجات هم در قالب تعاونی مسکن انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴