تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۷۱۰۸۵
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که نزدیکانش مدعی «مرگ» وی بودند.
۰
plusresetminus

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در اوایل شهریورماه سال گذشته شخصی با استفاده از جعل اسناد، زمین‌های حومه شهر تهران را به خریداران می‌فروخت که با وقوع این کلاهبرداری موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان این پرونده پس از مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشتند که متهم پس از شناسایی افرادی که قصد خرید زمین داشتند با آنان تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار و اظهار می‌کرد که مالک زمین است و قصد فروش زمین دارد و با جعل اسناد، زمین‌های موردنظر خریداران را به آنان می‌فروخت و پس از رسیدن به خواسته خود، متواری شده و شاکیان از هر طریقی که اقدام کردند به نتیجه نرسیده و اطرافیان متهم اعلام داشتند که نامبرده فوت شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان تیزبین پلیس آگاهی پس از تحقیقات ابتدایی به این موضوع مشکوک شده و با استفاده از روش‌های علمی و اطلاعاتی کشف جرم، ابتدا تحقیقات میدانی را آغاز کرده و از زنده بودن متهم مطمئن شده و موفق شدند مخفیگاه وی را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کرده و به آگاهی تهران بزرگ انتقال دهند.
 
 
 
سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهم ۲۵ ساله پس از دستگیری به کلاهبرداری و اخذ وجوه از شاکیان اعتراف کرده و گفت که با جعل گواهی فوت متواری می‌شد.
وی افزود: در ادامه کارآگاهان با بررسی سوابق کیفری متهم دریافتند که متهم در گذشته نیز چندین سابقه کلاهبرداری داشته و به تحمل حبس نیز محکوم شده است.
سرهنگ کارآگاه گودرزی خاطرنشان کرد: متهم جهت تحمل کیفر حبس به شعبه یکم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی ناحیه ۲ تهران اعزام شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲