تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۷۱۰۷۹
عضو جامعه روحانیت گفت: خبرهای خوشی از مشارکت سلیقه های مختلف به گوش می رسد و این هم مزید بر شرکت گسترده است. لذا حتما انتخابات پرشور خواهد شد.
۰
plusresetminus
انتخابات مجلس شورای اسلامی 9 ماه دیگر برگزار می شود و هم اکنون موضوعی که همگان بر آن تأکید دارند شکل گیری یک رقابت حداکثری برای رقم زدن مشارکت پرشور مردمی است.
حسین ابراهیمی در گفتگو با نامه نیوز درباره مولفه های شکل گیری انتخابات پرشور گفت: اولین خواسته مردم مسئله معیشت است. یعنی مسائل اقتصادی برای مردم سخت شده است و اگر دولت بتواند گشایش هایی را در حوزه اقتصادی به وجود آورد، مردم با دلگرمی و امید به آینده پای صندوق های رأی حاضر می شوند.
وی افزود: البته مردم در علاقمندی به اصل انقلاب و آینده انقلاب هیچ تردیدی ندارند بنابراین عرصه انتخابات را خالی نمی گذارند. معتقدم اولین مسئله اقتصاد است و اگر گره های اقتصاد حل شوند، روح امید و دلگرمی در جامعه زنده می شود. دولت های مختلف تلاش کردند اما گره کور اقتصاد باز نشد، انشاءالله دولت سیزدهم می تواند گره اقتصاد را باز کند تا آثار گشایش اقتصادی نمایان شود.
این فعال سیاسی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع تسهیل معیشت مردم یادآور شد: دولت هم اکنون مشغول گره گشایی اقتصادی است و شب و روز دولتمردان می دوند و خواب و آسایش از آنها سلب شده است. انشاءالله خدا هم فرجی کند و یکسری اقدامات به نتیجه برسد مردم احساس راحت تری به لحاظ معیشتی خواهند کرد.
وی با اشاره به کنار آمدن مردم با مشکلات مختلف افزود: بدون تحمل سختی ها کسی به جایی نمی رسد. امروز تنها ما مشکل نداریم، جهان در بحران قرار دارد اما وضع ما از دیگران بهتر است. مردم کاملا درک می کنند و این وضعیت را می فهمند چون می بینند تا الان اقدامات بزرگی انجام شده است.
ابراهیمی تأکید کرد: من نگران آینده نیستم که مردم در انتخابات شرکت نکنند، قطعا مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و انشاءالله انتخابات پرشوری خواهیم داشت. از آنجا که دولت در حال باز کردن میدان انتخابات است خبرهای خوشی از مشارکت سلیقه های مختلف به گوش می رسد و این هم مزید بر شرکت گسترده است. لذا حتما انتخابات پرشور خواهد شد چون مردم می خواهند به جمهوریت نظام تداوم ببخشند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲