تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۷۱۰۲۵
مدیرعامل جدید نساجی گفت: در یک هفته تصمیم نهایی خود را در مورد انتخاب سرمربی می‌گیریم اما اکنون با گزینه‌های مختلف مشغول مذاکره هستیم.
۰
plusresetminus
درودگر: هفته آینده برای انتخاب سرمربی تصمیم می‌گیریم/ مشکلات ورزشگاه وطنی قابل حل است
به گزارش بلاغ، ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش بعد از سه سال از سمت خود استعفاء کرد. حالا خبر رسیده جانشین او از سوی باشگاه نساجی مشخص شده است.

صادق درودگر یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ در ادامه مسیر مدیریت باشگاه نساجی را برعهده گرفت. این مدیر در سال های اخیر و در مقاطع مختلف مدیریت باشگاه ملوان و تراکتور را برعهده داشت. صادق درودگر زمینه ساز حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملوان بود و در ادامه از حضور او در تیم ملی هم دفاع کرد.

این جابجایی سریع نشان می دهد که باشگاه نساجی نمی خواهد فرصت را از دست بدهد و می خواهد به سرعت خود را برای حضور شایسته در فصل جدید بازی ها و لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. اولین اقدام او بی شک بعد از مشورت با رضا حدادیان انتخاب سرمربی جدید برای تیم خواهد بود.

صادق درودگر در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی مانند ملوان، برق شیراز، ابومسلم، تراکتور، جزو باشگاه‌هایی است که آدم نمی‌تواند به پیشنهادشان نه بگوید. خوشحالم که پس از حضور در ملوان و تراکتور فرصت شد تا بار دیگر به نساجی بازگردم، زیرا کار ناتمامی در این باشگاه داشتم و دلم می‌خواست هدیه خوبی به مردم بدهم. حضور رضا حدادیان که سال‌ها است با او دوست هستم و جز خوبی و محبت چیزی از وی ندیده‌ام، دوستان مشترکمان، اعضای هیات مدیره مثل هومن افاضلی، امیرحسین فتحی، امیر عرب و... سبب شد تصمیم بگیرم به نساجی بازگردم. نساجی پتانسیل خیلی خوبی دارد و می‌توانیم با این تیم دستاورد خوبی برای آینده کسب کنیم.

وی در مورد جدایی ایزد سیف‌الله پور از مدیریت نساجی گفت: سیف‌الله پور یکی از مردان بزرگ و نیک فوتبال ایران است که زحمات زیادی کشیده و از دوستان خوب خودم هست. پیشنهاد و خواهش کردم عضویت در هیات مدیره نساجی را قبول کند. حدادیان هم به این موضوع علاقه دارد و امیدوارم سیف‌الله پور بپذیرد تا در هیات مدیره نساجی ادامه فعالیت بدهد و بتوانیم از وجودش استفاده کنیم. زیرا فردی است که تجربه زیادی دارد و برای این باشگاه نیز زحمت زیادی کشیده. امیدوارم بار دیگر بتوانیم از توانایی و دانش سیف‌الله پور استفاده کنیم.

مدیرعامل جدید نساجی در خصوص قطع همکاری با کارلوس انرخوس اسپانیایی و گزینه‌های جانشینی وی پاسخ داد: در این مورد اطلاعات چندانی ندارم اما اکنون روی  گزینه‌های مختلفی برای انتخاب سرمربی نساجی فکر و می‌خواهم با آنها مذاکره کنم. ویژگی من این است که هیچ وقت تصمیم شخصی نمی‌گیرم. نساجی آسیایی است و باید برایش آسیایی فکر کرد. خوشبختانه اکنون هیات مدیره خوبی داریم که تجربه زیادی دارد. حدادیان نیز به عنوان مالک باشگاه در سال‌های اخیر تجربه‌های زیادی به دست آورده و می‌توانیم در کنار هم با یک انرژی خوب تصمیمی بگیریم که در آینده برای این باشگاه مایه افتخار باشد.

درودگر در خصوص اینکه نام ساکت الهامی به عنوان گزینه اصلی نساجی مطرح شده، عنوان کرد: همه مربیان مورد احترام و ارزشمند هستند، اما هنوز هیچ گزینه‌ای را نهایی نکرده‌ایم. اکنون در حال بررسی هستیم. باید تمام شرایط را بسنجیم و سپس سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد نساجی باز هم از سرمربی خارجی در فصل آینده استفاده کند، گفت: احتمال دارد مربی خارجی هم بیاوریم اما باید در ابتدا بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص اینکه این باشگاه باید برای فصل آینده قوی‌تر بسته شود تا حضور آبرومندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، پاسخ داد: ظرف یک هفته تصمیم نهایی خود را در مورد انتخاب سرمربی می‌گیریم اما اکنون با گزینه‌های مختلف مشغول مذاکره هستیم. قطعا بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند. همچنین باید یک مدیر فنی برای باشگاه بگذاریم که در تصمیمات فنی سرمربی هیچ دخالتی ندارد، اما اطلاعات فنی و آنالیزهای لازم را به باشگاه ارائه خواهد کرد.

درودگر در مورد مشکلات ورزشگاه وطنی برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: شنبه به مازندران سفر می‌کنم. می‌خواهم با مسئولان استانی ملاقات داشته باشم تا ببینیم برای رفع این مشکلات چه کاری می‌توان انجام داد. حیف است این همه امکانات، هوادار و... در مازندران داشته باشیم اما به راحتی بگوییم ورزشگاه وطنی نمی‌تواند از لیگ قهرمانان میزبانی کند. این ورزشگاه چند مشکل کوچک دارد که قابل رفع است.

وی در خصوص اینکه در دیدار نساجی و پرسپولیس ثابت شد ورزشگاه وطنی مشکلات بزرگی برای میزبانی از لیگ قهرمانان دارد، گفت: همین مشکلات برای من قابل رفع است. یادتان باشد وقتی به ملوان انزلی رفتم، سازمان لیگ اعلام کرد استادیوم تختی نمی‌تواند میزبان بازی‌ها باشد اما ظرف یک ماه این ورزشگاه را آماده کردم. فیلمش را هم گذاشتم و همه تعجب کردند. تمام تلاشم را می‌کنم تا نساجی در شهر خودش میزبان بازی‌های آسیایی باشد. نباید عافیت‌طلب باشیم و بگوییم نمی‌شود. از واژه نمی‌شود بدم می‌آید. می‌گویم اگر واقعا همه دست به دست هم بدهند، می‌توان کار کرد. دست به دامان مسئولان استانی خواهم شد و پیگیر می‌شوم تا کمک‌های این دوستان را داشته باشیم و بتوانیم مشکلات ورزشگاه را رفع کنیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص اینکه شب گذشته اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها در نهایت 300 میلیارد تومان در نظر گرفته خواهد شد، در شرایطی که سال گذشته بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر هزینه بسیار بیشتری داشتند، اظهار داشت: اکنون دبیرکل فدراسیون فوتبال دستورالعمل داده و هیئت رئیسه این دستورالعمل را مصوب کرده است. خود فدراسیون هم باید ضمانت اجرای آن را برعهده بگیرد. همه باشگاه باید خود را تابع یک سیستم و نظام بدانند.

درودگر در خصوص اینکه چگونه ممکن است باشگاهی که سال گذشته 500 تا 700 میلیارد تومان هزینه کرده، بودجه‌اش امسال 300 میلیارد باشد، گفت: اگر فدراسیون زیر نامه‌ای را امضا می‌کند باید این اتفاق بیفتد، زیرا این نامه برای قشنگی نیست. فدراسیون فوتبال یک جایگاه ملی و بین‌المللی دارد. حاکم و قدرت اول فوتبال کشور است. وقتی می‌خواهد نامه‌ای بزند، قطعا قبل از آن فکر کرده، اکنون هم این نامه زده شده و خود فدراسیون فوتبال باید ضامن این نامه باشد. دستگاه‌های نظارتی نیز پیگیر کار هستند.

وی در خصوص اینکه امید می‌رود فقط باشگاه‌هایی مثل نساجی نباشند که این بودجه 300 میلیاردی را به عنوان سقف بودجه در نظر می‌گیرند، گفت: نساجی چنین بودجه‌ای ندارد. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که در فوتبال عدالت و بازی جوانمردانه مالی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲