تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۷۱۰۱۶
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: این استان میزبان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس می‌شود. 
۰
plusresetminus
مازندران میزبان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت می‌شود 
به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در اولین جلسه ستاد اجرایی پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت که با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاههای استانی برگزار شد با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس ۱۱۲ عنوان برنامه‌ را در دستور کار دارد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های فانوس، ترنم فتح و اشک انار از جمله برنامه‌هاست و این اداره کل گام‌های خیلی خوبی را در این راستا برداشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال جاری پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده است به اهمیت فضای مجازی در مقطع کنونی اشاره کرد و افزود: دشمن در این زمینه برای به انحراف کشیدن ذهن جوانان کارهای زیادی انجام داده است و باید در این زمینه قوی عمل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در این راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدام به برگزاری جشنواره فعالان فضای مجازی و مقاومت کرده است، خاطرنشان کرد: تاکنون چهار دوره از این جشنواره برگزار شد و مازندران میزبان پنجمین دوره از جشنواره در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: استان مازندران در چهارمین دوره جشنواره که سال گذشته به میزبانی کرمان برگزار شد، حائز رتبه‌ و عناوین برتر در بخش پایگاه های اطلاع رسانی شده است.

ملکی با بیان اینکه در جلسه امروز کارها تقسیم بندی شد، عنوان کرد: انتظار داریم فعالان فضای مجازی با قدرت و قوت هرچه تمام‌تر در این جشنواره حضور پیدا کنند.

وی بر لزوم حمایت و همکاری دستگاه‌های استانی در حوزه انتشار فراخوان جشنواره و اطلاع رسانی گسترده تأکید کرد و گفت: صدا و سیما، سپاه کربلا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شهرداری، فرمانداری و نهادهای متولی در این راستا پای کار هستند و بزودی جلسه پشتیبانی را هم برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه فراخوان جشنواره در بخش‌های دانش آموزی، پیشکسوتان دفاع مقدس و عمومی توزیع شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ تیر اعلام کرد.

ملکی، پویانمایی (موشن گرافیک، انیمیشن، کمیک موشن)، صوتی-تصویری (نماهنگ و پادکست)، پیامهای فضای مجازی (توئیت، عکس نوشت، متن، دلنوشته، عکس، استیکر، اینفوگرافیک)، سایت‌ها و پیام رسان‌ها و برنامه‌های کاربردی را از محورهای جشنواره اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره و هدایت آثار به سایت www.defafestival.com بحث و تبادل نظر شد، یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات در خصوص این جشنواره به آدرس defafestival@ در پیام رسان های بله، ایتا، سروش و روبیکا مراجعه کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲