فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران خبر داد:

دستگیری فرد متخلف و حمله‌کننده به نگهبان پارک جنگلی در ایزدشهر

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۷۱۰۱۲
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری گفت: فردی که با تبر مامورین منابع طبیعی را تهدید و مضروب کرده بود، دستگیر شد.
۰
plusresetminus
دستگیری فرد متخلف و حمله‌کننده به نگهبان پارک جنگلی در ایزدشهر
به گزارش بلاغ، مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل  منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری گفت:قاچاقچی چوب که با تبر نگهبان پارک جنگلی مرزنده ایزدشهر را تهدید کرده بود با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: فیلمی از درگیری یک فرد با یک  نگهبان در جنگل ایزدشهر شهرستان نور محدوده مرزنده  در فضای مجازی منتشر و اعلام شد نگهبان این جنگل پس از مشاهده فردی که در حال حمل چوب آلات جنگلی با یک دستگاه تیلر بود به او هشدار می‌دهد اما آن فرد با تبری که در دست دارد او را تهدید می‌کند و نگهبان هم با وجود این تهدید از مسئولیتی که بر عهده داشت کوتاه نمی‌آید.

ذکریایی با بیان اینکه این عرصه در قالب پارک جنگلی به شهرداری ایزدشهر واگذار شده است، گفت: این منطقه جنگلی اکنون زیر نظر شهرداری این شهر اداره می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل  منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری گفت: فردی که با تبر مورد تهدید قرار گرفت مامور یگان حفاظت از منابع طبیعی و قرق بان ما نیست بلکه نگهبانی است که از طرف شهرداری در آنجا بکار گرفته شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴