شیشه عمر هرناندز در دستان حدادیان؛

مالک نساجی به فکر مربی شناسنامه‌دار است

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۷۰۹۴۴
مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: بعد از باخت سنگین نساجی مقابل پرسپولیس به فکر انتخاب یک مربی شناسنامه‌دار برای فصل جدید هستیم.
۰
plusresetminus
مالک نساجی به فکر مربی شناسنامه‌دار است
به گزارش بلاغ، رضا حدادیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ریزی ما برای انتخاب هرناندز به عنوان سرمربی نساجی مازندران تا برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بود اما نتایج ضعیف چند هفته گذشته باعث شد هیات مدیره باشگاه از عملکرد این مربی دلسرد شود.

وی خاطر نشان کرد: باید با هرناندز صحبت کنیم و برنامه وی را برای فصل بعد بخواهیم و شاید یک فرصت دیگر به این سرمربی بدهیم اما در نهایت در روزهای آینده به جمع بندی قطعی می رسیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد: به طور حتم در صورت توافق با یک مربی شناسنامه دار با هرناندز لغو قرارداد خواهیم کرد چراکه معتقدیم شیشه عمر مربی گری وی پس از بازی با پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به نوعی به پایان رسیده است.

پس از قطع همکاری نساجی با حمید مطهری، مسوولان این باشگاه با یک سرمربی اسپانیایی برای هدایت این تیم تا پایان فصل آینده در فرودوین امسال به توافق رسیده بودند که این انتخاب واکنش های جالبی در محافل ورزشی مازندران در آن مقطع زمانی داشت.

بعد از آنکه مطهری نتوانست در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران در قامت سرمربی به موفقیتی دست پیدا کند و در پنج بازی اخیر خود به سه شکست و ۲ تساوی تَن دارد، اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی «کارلوس هرناندز» را به عنوان سرمربی این انتخاب کردند.

کارلوس هرناندز مربی جوان و ۳۸ ساله اهل شهر گاندیا اسپانیا به عنوان سرمربی جدید قائمشهری‌ها انتخاب شده بود. وی مربیگری را از سال ۲۰۱۱ با سرمربیگری تیم جوانان آلیکانته شروع کرد و در کشورش سابقه کار به عنوان دستیار در تیم های رئال مورسیا امپریال و ارمیس ارادیپو را دارد. هرناندز در سال ۲۰۱۷ به عنوان سرمربی تیم منچستر ۶۲ در جبل الطارق را برعهده گرفت و سپس برای سرمربیگری تیم دسته چهارمی مالهوس فرانسه انتخاب شد.

این مربی فوتبال در سال ۲۰۱۸ سرمربی تیم جوانان الهلال شد و پس از یک فصل سرمربیگری تیم جوانان الاهلی قطر را برعهده گرفت. پس از مدتی دستیاری در تیم خورفکان امارات، این مربی در سال ۲۰۲۰ به عربستان بازگشت و این بار سرمربی تیم جوانان الشباب شد.

وی پنج ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان الشباب انتخاب شد و در ۱۹ بازی آمار ۱۲ برد، ۲ مساوی و پنج باخت را ثبت کرد. سپس از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ تا ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در ۱۱ بازی هدایت تیم کارپاتی هالیچ را در دسته دوم لیگ اوکراین در دست گرفت.

تیم دسته دومی العربی عربستان آخرین تیمی است که هرناندز پیش از حضور در نساجی در آن فعالیت کرد و پس از ۲ برد و ۴ تساوی، چهارم اکتبر ۲۰۲۲ از آن جدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴