تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۷۰۸۷۵
طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، میثم معافی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد مازندران منصوب شد.
۸
plusresetminus
میثم معافی مدیرکل جدید کمیته امداد مازندران شد
به گزارش بلاغ؛ با حکمی از سوی سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، میثم معافی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران منصوب شد.

میثم معافی پیش از این به عنوان قائم مقام اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی مازندران و معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بود.

گفتنی است، امروز با حضور جمعی از مسؤولان از خدمات حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه قدردانی و میثم معافی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) معارفه شده است.

مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امداد امام خمینی استان با بیان اینکه دشمنان اسلام نگران موفقیت مدیران دینی و انقلابی هستند، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم امروز به برکت خون شهدا،‌ شاهد عزت انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اعلام اینکه در سایه مدیریت دینی و انقلابی مشکلات مردم رفع می‌شود، افزود: مسلمان ذلت در پیشگاه خدا را در برابر عزت در نزد دشمن ترجیح می‌دهد و این یکی از ویژگی‌های انسان مسلمان است.

قائم مقام کمیته امداد بیان کرد: اگر مسؤولان ما نوکری محرومان و  نیازمندان را مدال افتخاری برای خود می‌دانند به این جهت بوده که به آموزه‌های ناب دینی آراسته هستند.

وی به توانمندی، دانش و تخصص میثم معافی، مدیرکل جدید کمیته امداد امام  خمینی مازندران اشاره کرد و گفت: این مدیر جوان متوکل به عنایات خاصه خداوند متعال و ائمه اطهار(ع)، همکاری تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی  و همراهی خیران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت به خلق هستند.

قائم مقام کمیته امداد با بیان نقش مهم مردم و خیران در کنار کمیته امداد امام خمینی که به وجود آنان می‌بالیم و افتخار می‌کنیم، اضافه کرد: امیدواریم در دوره جدید مدیریت کمیته امداد استان مازندران شاهد تداوم خدمت شبانه‌روزی و بی‌منت به نیازمندان و رضایت‌مندی همه مددجویان باشیم که در حقیقت تحت پوشش دعاهای خیر آنان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ابوالفضل احمدی
سلام خدمت شما بنده متولد 64 متاهل با یک فرزند بخاطر نداشتن پارتی و سرمایه بعد از ۱۰سال فعالیت و خدمت در یک از شرکت های تولید شخصی داخل شهر مون بهشهر شرکت بخاطر فروش امثال مثل من رو که فقط بعد خدا به این شرکت امید داشتم رو بیرون کردن الان حدود شیش سالی هستش بیکارم بغیر از یارانه هیچ درآمدی ندارم متاسفانه به هر ارگان رفتم یا میگن سن تون بالا هستش یا وعده علمی میدن شما رو به عزیزانتان قسم یکی به داد من و خانواده ام برسه نزاریان از اینی که هستش سرافکنده تر بشم لطفاً پیگیری کنید 🙏🙌 09356516615
2181690480 لطفاً پیگیری کنید شما رو به خاطر خدا این نظر بنده که الان با این مشکل دیسک کمر با به شب های که با درد می‌خوایم شما رو قسم به گوش یکی برسونیند که مشکل منو حل کنه لطفاً پیگیری کنید 🙏🙌🙏🙏
feedback
Iran, Islamic Republic of
م. ر. یعقوبی امامی
به فرموده حضرت امام:کار امداد مدد به حیات است، مددبه کار است،مددبه زندگی شرافتمندانه است. باوجود مدیر جوان مومن ، انقلابی و جهادی، جناب آقای دکتر معافی امیدواریم ولینعمتان انقلاب لذت شیرین خدمت بی منت را بیشتر از همیشه احساس کنند، آرزوی توفیق دارم برای تمامی زحمتکشان صادق در عرصه خدمت به مردم شریف و نجیب ایران عزیز
feedback
Iran, Islamic Republic of
مینا اصفهانی
سلام وقتتون بخیر فقط ازتون کمک میخواستم ممنونم
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیرخواه
انتصاب شایسته مدیر کل جوان را به امدادگران مازندران بخصوص جناب آقای معافی تبریک عرص منمایم واز خداوند منان آرزوی موفقیت برای ایشان مسئلت دارم
feedback
Iran, Islamic Republic of
بیان نقش مهم مردم و خیران در کنار کمیته امداد امام خمینی که به وجود آنان می‌بالیم و افتخار می‌کنیم: !! جای تاسف داره نه جای بالیدن که ملت رو تحت پوشش کمیده امداد ومراکز خیریه بردن!! حکومت اقا امیر المومنین رو برید بررسی کنید کاری کرد فقیر در دولتش نبود!! اما ما چی هر روز به جمعیت تحت پوشش اضافه میکنیم!! به جای اینک کارها تولیدو اشتغال رو اضافه کنید ملت ور حمایت کنید بهش ببالید وافتخار کنید
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴