کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و فرمانده سپاه کربلا عنوان شد:

حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی سپاه کربلا

5 خرداد 1402 ساعت 15:54

روند اجرا و توسعه طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی سپاه کربلای مازندران در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و فرمانده سپاه این استان بررسی و مورد حمایت قرار گرفت.


به گزارش بلاغ، در جلسه ای که در دهکده آموزش اقتصاد مقاومتی سپاه در روستای سمسکنده ساری برگزار شد، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه مازندران با تاکید بر راهبرد اشتغالزایی و تولیدی سپاه در سال رشد تولید و مهار تورم گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی در سپاه کربلای مازندران سالانه ظرفیت ارائه آموزش های مهارتی به ۳۰ هزار نفر را درزمینه مشاغل خرد خانگی دارد.

وی با بیان این که این مرکز با اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی به هر نفر از متقاضیان گام مهمی در رفع مشکل بیکاری و افزایش تولید برمی دارد اظهار کرد: از طریق طرح های حمایتی سپاه مازندران سالانه ۱۰هزار نفر در سطح این استان دارای شغل می شوند.

این مسئول با اشاره به گام های عملیاتی سپاه مازندران درعرصه محرومیت زدایی خاطر نشان کرد: بزودی تفاهم نامه عملیاتی برای رفع مشکل بی آبی۶۰۰ روستای محروم مازندران اجرایی خواهد شد.

مسلمی با تاکید بر این که سپاه باهدف رفاه مردم اجرای طرح های تولیدی و زیربنایی را از طریق بسیج سازندگی هدف گرفته است افزود: با توجه به مشکل کم آبی در عرصه های زراعی مازندران طرح لایروبی آب بندان های این استان با مشارکت بسیج سازندگی عملیاتی خواهد شد.

علی بابایی کارنامی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در این جلسه با اشاره به موفقیت های سپاه در عرصه های راهبردی که مقوم امنیت ملی است افزود: با ورود هوشمندانه سپاه به عرصه سازندگی، کشور در مسیر پیشرفت آرمانی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حمایت از راه اندازی مرکز آموزش مهارت های اقتصاد مقاومتی در مازندران بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه مجمع نمایندگان استان از این طرح ابتکاری تاکید کرد.

نمایندگان حاضر در این جلسه ضمن بازدید از فعالیت های اجرایی دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه در سمسکنده ساری بر عزم و اراده انقلابی مجمع نمایندگان استان در حمایت از توسعه و گسترش فعالیت های این مرکز راهبردی در سال رشد تولید تاکید کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 470803

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470803/حمایت-طرح-های-تولیدی-اشتغالزایی-سپاه-کربلا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com