تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۷۰۷۸۰
محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۶ خرداد ماه در محورهای مازندران اعمال می‌شود.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، محدودیت‌های ترافیکی که از دیروز چهارشنبه ۳ خرداد در جاده‌های شمال آغاز شد تا روز شنبه ۶ خرداد ماه در محورها شمال ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما