کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرد کرمانشاهی به عزاداران اموات هم رحم نکرد !

4 خرداد 1402 ساعت 9:28

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری سارق موبایل شهروندان کرمانشاهی در باغ فردوس این شهر خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی 14 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.



سرهنگ علی کرمی در گفت وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت گوشی تلفن همراه در محوطه باغ فردوس کرمانشاه خصوصا هنگام خاکسپاری اموات، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه تصریح کرد: پس از دستگیری سارق، این فرد در بازجویی ها به ارتکاب چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه با همدستی شخصی دیگر اعتراف و عنوان کرد گوشی های مسروقه را به یک مالخر داده اند.
سرهنگ کرمی افزود: در ادامه با راهنمایی سارق، فرد مالخر هم دستگیر و در بازرسی های انجام گرفته از مخفیگاه هر دو، 14 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.
کشف 115 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح 2 روزه مقابله با مالخران و صنوف متخلف در استان نیز گفت: در این طرح 115 فقره انواع سرقت توسط کاراگاهان کشف شد. 
رئیس پلیس آگاهی استان یادآوری کرد: در این طرح 3 فقره سرقت مغازه، 12 فقره سرقت اماکن، 9 فقره سرقت خودرو و 3 فقره سرقت موتور سیکلت کشف شد.


کد مطلب: 470753

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470753/مرد-کرمانشاهی-عزاداران-اموات-هم-رحم-نکرد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com