تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۷۰۷۴۷
فرمانده یک گروه تندروی شبه نظامی مخالف ولادیمیر پوتین که در تهاجم اخیر به خاک روسیه شرکت کرد، گفت که نیروهای تحت امرش در این تهاجم از خودروهای زرهی آمریکایی استفاده کردند.
۰
plusresetminus
دنیس نیکیتین (Denis Nikitin) فرمانده "سپاه داوطلبان روس" دیروز (۲ خرداد) به فایننشال تایمز گفت که گروهش تعدادی خودروی نظامی سبک و سنگین زرهی آمریکایی در اختیار دارد. اگرچه دولت اوکراین هرگونه نقشی را در حمله دوشنبه (۱ خرداد) که با همکاری گروه دیگر و مشهورتری به نام "لژیون آزادی روسیه " انجام شد، رد کرده، با این حال یک مقام نظامی اوکراین به این رسانه انگلیسی گفت که کی یف با چنین گروه هایی "همکاری" کرده است.
براساس این گزارش، "اتحادیه ضد افترا" نیکیتین را یک نئونازی روس مرتبط با جنبش راست افراطی آزوف اوکراین معرفی کرده است. وی پس از حمله پیشین به داخل روسیه، دشمن خود را "رژیم چند نژادی و امپریالیستی پوتین" توصیف کرده بود.خودروهای نظامی ساخت آمریکا را می توان در فیلم ها و عکس های ارسال شده از حمله به منطقه مرزی بلگورود مشاهده کرد. مقام های روس دیروز اعلام کردند که حمله یک "گروه شناسایی-خرابکاری" مجهز به تجهیزات نظامی آمریکایی را که منجر به تخلیه صدها غیرنظامی منطقه شد، دفع کرده‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴