نساجی بعد از دریافت دو گل، بازی تهاجمی‌تری به نمایش گذاشته و دو بار توپ را به تور دروازه حریف چسباند که هر دو مردود شد
۰
plusresetminus
نساجی بعد از شکست در هفته پایانی لیگ برتر مقابل پرسپولیس، این بار برابر استقلال در مرحله نیمه نهایی امیدوار بود شرایط متفاوتی را تجربه کند که اوضاع اما کاملا علیه سرخ‌های قائمشهری پیش رفته است.
آنها خیلی زود با دو گلی که آرش رضاوند و علی ابراهیمی (گل به‌خودی) به ثمر رساندند، از حریف عقب افتادند و تلاش نافرجامی برای تغییر نتیجه در نیمه اول پشت سر گذاشتند.
با این حال این تیم در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دو بار موفق شد توپ را به دروازه سیدحسین حسینی بچسباند که هر دو بار گل آنها از سوی اکرمی مردود اعلام شد.
ارسال از سمت چپ نساجی‌ها بعد از ضربه سر مهاجم این تیم و در ادامه ضربه ایوب کلانتری توپ به تور دروازه استقلال چسبید اما کمک داور دوم با بلند کردن پرچم خود، این گل را رد و آفساید اعلام کرد. ثانیه‌هایی بعد سیدحسین حسینی قصد شروع زودهنگام بازی را داشت که مهرداد عبدی بازیکن نساجی با پرش و بلند کردن پایش جلوی ضربه گلر حریف را سد کرد و توپ به تور دروازه استقلال چسبید.
اکرمی بار دیگر این گل را این بار به دلیل عدم رعایت فاصله بازیکن نساجی با ضربه، رد کرد تا اعتراض نساجی‌ها را در ادامه شاهد باشد.
نساجی در نهایت با اختلاف دو گله راهی رختکن شد تا کار سختی برای جبران این نتیجه و تکرار حضور در فینال جام حذفی همانند فصل گذشته، پیش رو داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷