کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام شهدا|بدانید که اسلام پیروز و کفر نابود است

4 خرداد 1402 ساعت 0:02

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «علیرضا غلام‌نتاج عربی» آمده است: بدانید اسلامی که با خون شهدا قدرت گرفت از بین نخواهد رفت.


به گزارش بلاغ، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد. همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«علیرضا غلام‌نتاج عربی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابلسر» است که در ادامه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«علیرضا غلام نتاج عربی» فرزند «غلام رضا» دوم تیر ۱۳۴۴ در بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

سلام بر همه شهیدان به خون خفته اسلام؛ آن‌هایی که به خاطر آزادی و استقلال و حفظ اسلام در همه شرایط، مردانه مقاومت کردند و در بارگاه احدیت به فیض عظیم شهادت رسیدند. سلام بر شما ملت شهیدپرور که در جهت تحقق اسلام اصیل، قاطعانه با هرگونه خودکامگی و واسطه پذیری بیگانگان مبارزه می‌کنید.

پیام حسین (ع) در هر عصری و در هر نسلی به گوش‌های شنوا و دیده‌های بینا و قلب‌های آگاه طنین عشق می‌اندازد و صدا می‌زند که اگر اسلام را می‌خواهی، باید در راه او قدم برداری. باید رفت و قیام کرد. قیام برای خدا و مؤمنان در راه خدا. قیام جهت نابود کردن شیطان‌های هزار چهره ـ مبارزه با منافقان ـ با آن‌ها که حتی خدا را سپر می‌کنند تا حق نابود شود. بدانید که اسلام پیروز و کفر نابود است. اسلامی که از خون قدرت گرفت و با شهیدانش عزت و با رهبران پیامبر گونه اش جلالی و شکوه یافت.

امروز مکتب در معرض خطر گرگان و روبهان مکار قرار گرفته است. امروز کربلای ایران برای پروراندن لاله‌های نورسته انقلاب به خون محتاج است. تا کفر باشد، مبارزه خواهد بود و تا مبارزه هست ما نیز هستیم. امروز سنگرمان مسجد، کتابمان قرآن و رهبرمان خمینی، کربلای ما ایران و جبهه هایمان نبرد حق علیه باطل است. اسلام را زنده نگه دارید و خدا را فراموش نکنید. این را فراموش نکنید که دعای توسل و دعا‌های کمیل حتماً در مزار شهدا برقرار باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 470724

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470724/پیام-شهدا-بدانید-اسلام-پیروز-کفر-نابود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com