جشنواره جوان موثر مازنی در ایستگاه پایانی؛

بانک اطلاعاتی از جوانان موثر مازندران تشکیل شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۴۷۰۷۱۷
در جشنواره جوان موثر مازنی مسئولان بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی از جوانان موثر در بخش‌های گوناگون تاکید کردند.
۰
plusresetminus
بانک اطلاعاتی از جوانان موثر مازندران تشکیل شود
به گزارش بلاغ؛ آیین اختتامیه جشنواره جوان موثر مازنی با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران، عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان استانی و شهری در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

جوان باوری و جوان یاوری رویکرد جدی ادراه کل ورزش و جوانان مازندران
عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در آیین اختتامیه جشنواره موثر مازنی با تبریک و گرامیداشت سوم خردادماه سالروز حماسه فتح خرمشهر و دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های حوزه کاری اداره‌کل ورزش و جوانان، در کنار ورزش، همانا جوانان است.

وی افزود: اهمیت حوزه جوانان  بر کسی پوشیده نیست و ما در این بخش، برنامه راهبردی، داریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، خاطرنشان کرد: برنامه، ماموریت و مسیر راه ما روشن و مشخص است و در این ریل، مجدانه پیش خواهیم رفت.

این مسئول ادامه داد: در حوزه ورزش که سرآمد هستیم بدنبال توسعه ورزش همگانی و توسعه اماکن ورزشی هستیم.
      

عالیشان گفت: مهمترین راهبرد، ساماندهی ستاد جوانان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

وی عنوان کرد: در حوزه جوان باوری و جوان یاوری و نیز جوان گرایی با جدیت در حال تلاش و کار هستیم.

جشنواره جوان موثر مازنی هر ساله برگزار می‌شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تحکیم مسئله ازدواج جوانان نیز در سرلوحه کاری  ما قرار دارد.

این مسئول افزود: تعالی بخشی ابعاد شخصیتی و هویتی جوانان ما نیز باید کار شود.

عالیشان تاکید کرد: این برنامه یکی از برنامه‌های نو و از ابتکارات وزارت ورزش و جوانان است که طراحی و در هر حال برگزاری است و بنا است هر ساله برگزار شود.

در این مراسم از ۱۲ جوان موثر، ۶ فرماندار فعال حوزه جوانان، ۳ فرماندار فعال در حوزه تحکیم ازدواج و ۴ مدیرکل استفاده از جوانان تقدیر و تشکر شد.



روح‌الله سُلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آیین اختتامیه جشنواره موثر مازنی در ساری، گفت: اینکه پس از چهار دهه سالروز فتح خرمشهر را جشن می‌گیریم به واسطه مقاومت جوانان غیور این مملکت است.

وی افزود: همانگونه که ما به مدد الهی خرمشهر را پس گرفتیم انشاالله دل‌های در تصرف بخشی از جوانان کشور در دست دشمن را نیز پس خواهیم گرفت.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای نسبت به مقوله جوانان وجود دارد و برای نمونه از چند فرماندار مازندران تجلیل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: جوانان مازندران در رشته‌های گوناگون علمی، ورزشی و فرهنگی در سطح کشور می‌درخشد و شاید برخی‌ها تنها ورزش استان را دیده‌اند.

سلگی بیان کرد: افتخارات جوانان مازندران در رشته کشتی، تصادفی نیست و ریشه تاریخی دینی و شیعی و ریشه در پهلوان سیرتی این مردم دارد.

وی عنوان کرد: جوان تراز مازندرانی ما با گذشته درخشان این سرزمین بیگانه نیست و این خطه دارای ریشه دینی و تاریخی عمیقی است.

معاون استاندار مازندران، اعلام کرد: ما باید تمرکز داشته باشیم و ظهور استعدادهای مختلف جوانان نیازمند بسترسازی است تا این استعدادهای ملی شکوفا شوند.

این مسئول ادامه داد: لذا اگر مسئولی بسترساز و زمینه ساز این استعدادهای بومی شوند در حقیقت کمک به کشور کردند چرا که این جوانان زمینه کسب افتخارات ملی را دارند.

سلگی تاکید کرد: باید بانک اطلاعاتی از جوانان موثر استان تشکیل شود و تلاش شود یک بانک اطلاعاتی در بخش‌های مختلف شکل بگیرد.

وی مطرح کرد: فرمانداران برای تسهیل و کمک به جوانان در امر ازدواج مجدانه بکوشند و در سال گذشته در حوزه ارائه تسهیلات ازدواج در کشور جزو استان‌های پیشرو هستیم. 

معاون استاندار مازندران، گفت: متاسفانه به دلیل نفوذ خرده فرهنگ‌ها شاهد افزایش روند طلاق هستیم و در تلاش برای شناسایی بهنگام معضلات و رفع آن در این مقوله هستیم.

این مسئول متذکر شد: پرورش جوان در یک بعد مختلف خطا است و جوان موثر مازندرانی باید سنبل اخلاق، عدالت‌خواهی، مروج و مبین حجب و حیا و پهلوان صفتی باشد.

گفتنی است ۱۲ جوان برتر جشنواره موثر جوانی که به همت اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد به جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲