تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۷۰۷۰۸
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم وقتی پرچم امام هشتم(ع) را مشاهده می‌کنند، شما ببینید که چقدر اظهار ارادت می‌کنند که نشانه عشق به اهل بیت(ع) است.
۰
plusresetminus
عشق و ارادت مردم به امام رضا(ع) وصف‌ناپذیر است
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم سالگرد سردار شهید احمد نوروزی و گرامیداشت سوم خرداد که در گلزار شهدای نکا برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت و بین سالروز دو ولادت حضرت معصومه و امام رضا (ع) و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس و فتح و آزادسازی خرمشهر و سالروز شهادت شهدای این روز از جمله شهید احمد نوروزی قرار داریم.

وی ضمن گرامیداشت یادبود شهادت امام حسین (ع) گونه شهید احمد نوروزی، افزود: از خدای بزرگ آرزوی حفظ خون و آرمان شهدا را دارم.

محمدی لائینی تصریح کرد: یهود معتقدند که راه نجات و رستگاری انسان با عمل است، مسیحیان معتقدند که راه نجات و رستگاری با محبت و عشق است، از نگاه دین اسلام این دو را بدون هم ناقص و هر دو با هم لازم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه  خمیر مایه دین عشق و محبت به خدا و اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: قرآن مجید هم ما را به عمل صالح دستور می‌دهد و هم به محبت و عشق به خدا، پیامبر خدا و اهل بیت (ع) دعوت می‌کند و از هم جدا نیستند.

امام جمعه ساری اضافه کرد: اگر بخواهیم از کسانی به‌عنوان نمونه کامل کسانی که در عشق و عمل هستند نام ببریم، شهدا در صدر آن هستند، شهدای ما نمونه عمل هستند.

این مسئول همچنین یادآور شد: اینکه یک شهید همسر جوان خود را رها کرده و به جبهه‌های جنگ برود عملی بسیار بزرگ و مهم است، از آنطرف از سرمایه عشق، ایثار و حماسه نسبت به اولیای دین بهره بردند، این عشق بود که شهدا را از کانون گرم خانواده به مناطق گرم از آتش کشاند.

وی با اشاره به اشک و گریه سردار سلیمانی‌ها به عشق شهادت، بیان کرد: چه بسا شهدایی که دوست داشتند گمنام بمانند، سر از بدنشان جدا شود، دست از بدنشان جدا شود، پهلویشان شکسته شود و در مجموع شباهت به شهادت ائمه برایشان مهم بوده است.

محمدی لائینی اعلام کرد: ما هستیم و این راه پرافتخار شهیدان، هم باید عمل صالح داشته باشیم، حلال و حرام خدا را رعایت کنیم در عمل متشرع و متدین باشیم و هم باید وجودمان سراسر عشق به اولیای دین باشد که این دو موتور میتواند ما را به اوج برساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: مردم وقتی پرچم امام هشتم (ع) را مشاهده می‌کنند، شما ببینید که چقدر اظهار ارادت می‌کنند که نشانه عشق به اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴