تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۷۰۷۰۷
گلر نساجی یکی از اصلی‌ترین عوامل راهیابی این تیم به فینال جام حذفی در دوره گذشته و عبور از استقلال بود.
۰
plusresetminus
حقیقی در اندیشه ایفای نقش سوپرمن برابر استقلال
به گزارش بلاغ، تیم فوتبال نساجی در شرایطی امشب در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران خواهد بود که برای تکرار نتیجه دوره گذشته و صعود به فینال، امید زیادی به درخشش گلرش دارد.

علیرضا حقیقی که فصل گذشته در سه مسابقه لیگ برتر و جام حذفی برابر استقلال با درخشش در ترکیب تیمش مانع از فروپاشی دروازه خود شده بود و به خصوص با نمایشی کم نظیر در جام حذفی، امیدهای استقلالی‌ها برای کسب دوگانه را ناامید کرده بود، حالا در شرایطی امشب دوباره به ورزشگاه آزادی برمی‌گردد که در آخرین تقابل دو تیم در لیگ هم عملکرد فوق العاده ای داشت و بارها جلوی حملات استقلالی‌ها را گرفت تا در نهایت یکی از توقف‌های بدهنگام استقلال در کورس قهرمانی را متوجه قائمشهر کند.

حقیقی که طی فصول اخیر نمایشی درخشان برابر استقلال داشته و توانسته شرایط را علیه آبی‌پوشان کند، امیدوار است این بار هم در آزادی روز فوق العاده‌ای را به نام خود کرده و یک بار دیگر با نساجی شانس فینالیست شدن در حذفی را به دست بیاورد.

وی فصل گذشته در این مرحله با موفقیت در ضربات پنالتی و عملکردی بهتر نسبت به آبی‌پوشان، تیمش را راهی فینال کرده و در نهایت نیز قهرمانی این رقابت‌ها را به کارنامه خود اضافه کند. باید دید این بار تقابل با استقلال برای او به چه صورت پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷