کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار میاندورود:

حماسه ایثار و اقتدار سوم خرداد برای نسل جدید بیان شود

3 خرداد 1402 ساعت 11:54

فرماندار میاندورود با بیان اینکه دشمن آموزه‌های دینی ما را مورد هدف قرار داد گفت: بايد حماسه ایثار رزمندگان به درستی برای نوجوانان و جوانان بیان شود.


به گزارش بلاغ، علی طالبی ورکلایی درمراسم صبحگاه مسترک نیروهای نظامی و انتظانمی میاندورود در گلزار شهدای خوشنام سورک که با حضور مسئولین ادارات برگزارشد با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران روزهای به یاد ماندنی فراوانی داریم که گرامیداشت این ایام موجب عزت و سربلندی جامعه ما خواهد بود.

وی با بیان اينکه به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: منظور امام راحل این بود که رزمندگان در ابتدای شروع جنگ با دستانی خالی مقابل ۴۰کشور مخلصانه، صادقانه، با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار و استقامت توانستند در سوم خرداد ۱۳۶۱ در عمليات بیت المقدس خرمشهر را آزاد کنند.

فرماندار میاندورود، خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس شاهد تثبیت و اقتدار نیروهای مسلح بودیم و اکنون قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب حیرت جهانیان شد.

طالبی تصریح کرد: هشدار دادن مقام معظم رهبری به حاکمان افغانستان و دیگر کشورهای منطقه نشان از اقتدار نظام و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد که باید پیرو راه امام، شهدا و تابع محض ولایت فقیه باشیم.

وی در پایان گفت: تمرکز دشمن روی نسل جوان ماست دستگاه اجرایی و قضایی در کنار نیروهای مسلح با اقتدار و انسجام با هدف خدمت رسانی به مردم ولایتمدار گام بردارند تا شاهد عزت و سرافرازی کشورمان درمنطقه و جهان باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 470702

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470702/حماسه-ایثار-اقتدار-سوم-خرداد-نسل-جدید-بیان-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com