کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی در خدمت مردم است

3 خرداد 1402 ساعت 10:58

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سپاه در همه بخش‌ها در ارائه خدمات به مردم حضور دارد گفت: سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی همواره در خدمت مردم است.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سالروز حماسه مقاومت سوم خرداد و فتح خرمشهر،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه غرورآفرین حماسه فتح خرمشهر، با اشاره به اینکه حماسه فتح خرمشهر منحصربفرد است، گفت: حماسه خرمشهر  حماسه بزرگی است که باید در تمامی روزهای سال از آن یاد کرد.

مسلمی افزود: دشمن با تمامی تسلیحات نظامی شهر خرمشهر را فتح کرد اما رزمندگان و ایثارگران و شهدا با ایمان و باور قلبی به خدای متعال و  لبیک به فرمان امام شهر را با همه استحکامات نظامی آزاد کردند و به ایران بازگرداندند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ۴۱ سالگرد عملیات غرور آفرین بیت المقدس، خاطرنشان کرد: آنچه که باعث پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در ان ایام شد، باور و ایمان قلبی رزمندگان به خدای متعال بود و این موضوع را جوانان باید بدانند.

مسلمی تاکید کرد: امروز اگر ایمان به خدای متعال در قلب مسئولین باشد، قطعا توفیقات برای ایران عزیز در تمامی عرصه ها، خلق خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه امروز در همه بخش ها در ارائه خدمات به مردم حضور شبانه روزی دارد و افتخاری برای رزمندگان است، گفت: سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی همواره در خدمت مردم است.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به فرموده امام راحل که خرمشهر را خدا آزد کرد،با اعلام اینکه مردم شریف مازندران در عملیات بیت المقدس ۲۷۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند،گفت: خداوند متعال را شاکریم رزمندگان اسلام با ایستادگی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و تقدیم جان شیرین خود، پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

حسینی پور با اشاره به نقش عملیات بیت المقدس در تاریخ جنگ تحمیلی، افزود: فتح خرمشهر فتح الفتوح بوده است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از هر قشر و نگاه سیاسی در عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد حضور داشتند، گفت: مردم ایران بیش از هزار و اندی سال انتظار صف آرایی در مقابل دشمنان اسلام را می‌کشیدند که این انتظار در دوران دفاع مقدس محقق شد.

حسینی پور با اشاره به سخنان سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مبنی براینکه ما ملت امام حسینیم، افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به درستی برای امام حسین (ع) سربازی کردند و برای استمرار و صدور انقلاب اسلامی که نشات گرفته از عاشورای حسینی است از جان شیرین خود گذشتند.

استاندار مازندران برلزوم تکریم جانبازان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: قدر دانستن پیشکسوتان ایثار و شهادت یعنی این که سبک زندگی این مردان خدایی را بیاموزیم و در ادامه حیات بعنوان الگو مورد توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 470699

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470699/سپاه-عنوان-حافظان-انقلاب-اسلامی-خدمت-مردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com