تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۷۰۶۹۶
با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، علی دیوسالار به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی مازندران منصوب شد.
۰
plusresetminus
علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران شد
به گزارش بلاغ، با ابلاغ حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، علی دیوسالار به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران منصوب شد.

متن حکم مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی خطاب به علی دیوسالار به شرح ذیل است:

«نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی مازندران منصوب می‌نمایم.

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط، اتحاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه، فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری، هدایت و حمایت معاونین، سازمان ها و شرکت های مادرتخصصی وزارتخانه، استاندار، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شما است.

امید واثق دارم با پیش رو قراردادن اسناد مصوب بالادستی، سیاست های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و موثر با دستگاه های اجرایی و بخش عمومی غیردولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم، معتمدین و تشکل‌های نخبگانی، به ویژه زنان و جوانان در قالب های هیآت های اندیشه ورز و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت شهرستان و استان، نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی، انسانی، دانشی و قومی - فرهنگی استان مازندران، اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی، زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما