کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت جهاد کشاورزی هشدار داد

برخورد شدید با گران‌فروشان مرغ

3 خرداد 1402 ساعت 7:39

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هر کشتارگاه، فروشگاه و عوامل عرضه که بالاتر از قیمت مصوب عرضه مرغ داشته باشد، برخورد قانونی شدید می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حسین دماوندی‌نژاد در جلسه اضطراری قرارگاه امنیت غذایی مازندران تاکید کرد: با هر کشتارگاه، فروشگاه و عوامل عرضه که بالاتر از قیمت مصوب عرضه مرغ داشته باشد برخورد قانونی شدید خواهد شد.

همچنین سید محمد آقامیری؛ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: وقتی کاهش عرضه مرغ وجود داشته باشد و مرغدار با قیمت مصوب توزیع نمی‌کند قطعا از ترکیه وارد می‌کنیم و به نفع و ضرر مرغدار توجهی نداریم چرا که او هم به ضرر مردم توجه نمی‌کند.

گفتنی است، مشاهدات حاکی از آن است با وجود اینکه هنوز یک ماه از تعیین نرخ جدید مصوب برای قیمت مرغ نگذشته، اما این نرخ در برخی از مغازه‌ها رعایت نمی‌شود. این در حالی است که کمتر از یک ماه قبل وزارت جهاد کشاورزی قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده را ۷۳ هزار تومان اعلام کرد.

همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جواد عسکری؛ رئیس‌ کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی تا یک هفته آینده باید وضعیت مرغ را تعیین تکلیف و قیمت مرغ را در بازار تثبیت کند. مرغ بیشتری در کشور باید تولید و از طرفی بر مرغداری‌های کشور نیز باید نظارت بیشتری انجام شود. بر این اساس در صورتی که نیاز به نهاده و واکسن است باید تامین باشد یا اگر مرغ تولیدی مازاد وجود دارد نیز تعیین تکلیف شود.


کد مطلب: 470689

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470689/برخورد-شدید-گران-فروشان-مرغ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com