مجوز حرفه‌ای نساجی تایید شد؛

آغاز سال آسیایی نساجی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۷۰۶۷۰
با دریافت مجوز حرفه‌ای، نساجی مازندران باید تیم خود را در حد آسیا ببندد.
۰
plusresetminus
آغاز سال آسیایی نساجی
به گزارش بلاغ،نساجی این تیم پرطرفدار فوتبال در مازندران سال گذشته موفق به خلق شگفتی و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شد و از همان زمان "نساجی آسیایی" به یکی از شعارهای هواداران این تیم تبدیل شد و آنها تا به امروز رویای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار را دنبال می‌کنند.

نساجی برای حضور در آسیا نیاز به کسب مجوز حرفه‌ای داشت و پس از سپری کردن مراحل و تایید مدارک آنها، این باشگاه باید خود را از همین حالا آماده بازی در آسیا کند.

البته نساجی که در این فصل نیز به نیمه نهایی جام حذفی راه یافته فرصت دارد همانند فصل گذشته با پیروزی برابر استقلال در نیمه نهایی حذفی یک گام دیگر در جهت کسب دوباره سهمیه آسیایی بردارد.

به هر صورت این باشگاه باید خیلی زود برای اینکه چه کسی سکان هدایت نساجی را در فصل بعد به دست بگیرد به نتیجه برسند و همچنین باید اسکواد تیم‌شان را در حد لیگ قهرمانان آسیا ببندند و در پنجره بعدی نیز تیم‌شان را تقویت کنند.

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای با اعلام تبریک به باشگاه نساجی مازندران مبنی بر تایید عملکرد و مدارک باشگاه به‌منظور اخذ مجوز حرفه‌ای، عنوان کرد: مطابق آیین‌نامه مجوز باشگاهی، این تصمیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

ضمن دستمریزاد به مسئولان باشگاه نساجی مازندران در امر تحقق این مهم، جا دارد اشاره داشته باشیم که روند رشد و تعالی باشگاه نساجی بعد از ۵ فصل حضور در لیگ برتر، بسیار هدفمند و مدون طی شده است.

و این مسئله شایستگی و اعتبار باشگاه نساجی را می‌رساند که در میان باقی باشگاه‌ها، نساجی جزو معدود باشگاه‌هایی است که موفق به اخذ این مجوز ارزشمند می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰