رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

۳۰ هزار مازندرانی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۷۰۶۶۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همزمان با آیین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، ۳۰ هزار نفر از استان در مرقد امام راحل حضور می‌یابند.
۰
plusresetminus
۳۰ هزار مازندرانی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام علی اصغر اصغری در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام راحل با بیان اینکه امام خمینی(ره) یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های عبادی و سیاسی تاریخ معاصر ایران و جهان هستند،‌اظهار کرد: هرگز نمی توان نقش اثرگذار امام راحل در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه مردم پای کار امام خمینی(ره) بودند چرا که محبوبیت امام راحل را خدا در دل ملت ایران انداخت،‌افزود: معتقدم اگر کار خدایی باشد قطعا در یادها خواهد ماند.

 اصغری به ساده زیستی و مردم داری امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم در مسیر امام خمینی(ره) باشیم باید در خدمت مردم باشیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه سی و چهار سال از ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) می گذرد و طی این سال ها از عظمت امام راحل کم نشده، افزود: انقلاب اسلامی یادگار بی مانند امام راحل است و امروز این یادگار امام(ره) الگویی برای آزادی خواهان دنیا بدل شده است.

 اصغری برلزوم تبیین سیره عملی و رفتاری و اندیشه های امام راحل بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان تاکید کرد و خواستار استفاده از زبان هنر برای معرفی شخصیت رفتاری و عملی امام راحل شد.

وی به سخنرانی های کوبنده امام خمینی(ره) که منجر به وقوع قیام ۱۵خرداد شد اشاره کرد و خواستار تبیین زوایای این قیام برای نسل نو شد.

این مسئول برلزوم استفاده از ظرفیت مساجد، تکایا،‌کانون های فرهنگی هنری،‌حسینیه ها،‌بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای بزرگداشت ۱۴و۱۵خرداد تاکید کرد و افزود: می طلبد دستگاه های اجرایی استان برای اعزام مازندرانی ها به مرقد مطهر امام خمینی(ره)پای کار بیایند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه امسال بالغ بر۳۰هزار نفر از مردم شریف مازندران در مرقد امام راحل حضور می یابند، ادامه داد: تبلیغ و ترویج سیره و اندیشه های حضرت امام راحل نیز در این کاروان ها مورد توجه خواهد بود.

اصغری با بیان اینکه امسال همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ویژه برنامه های فرهنگی بصیرتی با هدف معرفی ویژگی‌های برجسته نهضت امام راحل و اندیشه های فرزند خلف امام روح الله حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در سطح استان مازندران برگزار می شود، خواستار برگزاری نشست های بصیرتی و کرسی های آزاد اندیشی با محوریت اندیشه های امام راحل در دانشگاه های استان شد.

وی با تاکید براینکه کرسی‌های آزاد اندیشی، جامعه را از حالت یک طرفه‌گویی دور می کند، بیان کرد: مدارس و دانشگاه ها در روز های ۱۴و ۱۵خرداد با ایام امتحانات مواجه اند از این رو آموزش و پرورش و دانشگاه ها از ششم خرداد تا سالروز ارتحال امام خمینی(ره) از طریق فضای مجازی و حقیقی نسبت به بزرگداشت این مناسبت ملی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴