کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

مدیران در مسیر افزایش رضایت‌مندی مردم قدم بردارند/ بهره‌گیری از نخبگان بسیجی برای حل مشکلات مازندران

2 خرداد 1402 ساعت 7:12

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: مدیران با عیب‌یابی و شناخت مسائل در مسیر افزایش رضایت‌مندی مردم قدم بردارند.


به گزارش بلاغ، سرهنگ مجیدرضا شعبانی در همایش ابلاغ برنامه سال ۱۴٠۲ سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا که در اداره کل امور مالیاتی مازندران با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان برگزار شد با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی و خدمت رسان باید طوری برنامه ریزی کنند که منطبق بر شعار سال و میزان تحقق و دست یابی به آن باشد.

وی افزود: این مهم در راستای تحقق دولت اسلامی و کمک به کارآمدی نظام اداری، ماموریت‌های این سازمان به گستردگی ماموریت‌های ابلاغی دستگاه‌ها و ادارات استانی و شهرستانی در جهت هدایت، حمایت، نظارت و کمک در اجرای آنان با اولویت رسیدگی به مناطق محروم و آسیب دیده به شمار می‌آید.

شعبانی افزود: بعضی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها در دل قوانین و دستورالعمل‌های اجرایی خود و همچنین در تدبیر و نحوه اجرای قانون باعث نارضایتی ارباب رجوع می‌شوند و این معضل به دست مدیرانی خدوم با تفکر بسیجی و جهادی مرتفع شود.

این مسئول ادامه داد: مدیران با عیب یابی و شناخت مسایل اداره مربوط خود نسبت به حل مسایل سازمان، همچون اصلاح امور سازمانی، مطالعه و برنامه ریزی دقیق جغرافیای مسئولیت خود، رضایتمندی ارباب رجوع، رسیدگی به امور کارکنان، تحقق دولت الکترونیک، تعمیق معنویت و ... بپردازند که در این میان بسیج ادارات نقش آفرین باشد.

وی تصریح کرد: بسیج ادارات نسبت به تربیت، شناسایی و معرفی نیرو‌های تراز انقلاب با تفکر بسیجی و جهادی اهتمام ورزیده و با بهره گیری از نخبگان بسیجی در قالب هیات‌های اندیشه‌ورز برای حل مسایل سازمان‌ها بسته‌های پیشنهادی عملیاتی ارائه کنند.

شعبانی اضافه کرد: با ایجاد رده‌های بسیج در تمامی ادارات مخصوصا راه اندازی بسیج خواهران جهت اثرگذاری بانوان در ماموریت‌های سازمانی و به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه اداری اقدام موثر صورت پذیرد.

شعبانی بیان کرد: سازماندهی کارکنان، تولید محتوای متناسب و روشنگری در شبکه‌های اجتماعی با نقش آفرینی فرماندهان بسیج و روابط عمومی در ادارات به منظور بالابردن سواد رسانه‌ای و انعکاس خدمات و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی بایستی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتصاد استان با اولویت‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی می‌باشد، اما سازمان‌های مرتبط استانی و شهرستانی آن برنامه راهبردی و حتی عملیاتی موثر و پاسخگوی الان جامعه را ندارند و ادامه این امر نگران کننده است.

شعبانی تصریح کرد: لازم است هر اداره نسبت به ثبت، تشکیل، راه اندازی و بکارگیری گروه‌های جهادی عمومی و تخصصی جهت پیگیری و حل مشکلات مردم در مناطق محروم و آسیب دیده اقدام کند.

این مسئول ادامه داد: هدف از برپایی میز‌های خدمت جهادی، ارائه خدمات و ارتباط بی‌واسطه و چهره به چهره مدیران استانی و شهرستانی و همچنین پیگیری تصمیمات و اقدامات اجرایی سازمان‌ها در محلات شهری و روستایی می‌باشد که فرماندهان بسیج نسبت به اولویت بندی، هدایت و تسریع در ارائه خدمات در مشاورت و معاونت به مدیران خود اقدام عاجل داشته باشند.

وی در خصوص اجلاسیه شهدای استان مازندران در سال ۱۴٠۳ بیان داشت: تمامی برنامه‌های ابلاغی و مناسبتی امسال همانند یادواره‌ها، دیدار و سرکشی‌ها، اردوها، مسابقات، خدمات، تولید کتب و محتوای فرهنگی و غیره با زمینه شهدای ادارات و استان اجرا شود.

حمید جعفری معاون سیاسی سپاه کربلا نیز نسبت به اهمیت برنامه‌های جهاد تبیین در ادارات پرداخت و گفت: در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی هر اداره و هر کارمند باید نسبت به اولی‌ترین امر جهاد تبیینی که همان ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم است اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران نیز نسبت به اهمیت موضوع مالیات در عرصه های مختلف پرداخت.

اسلامی گفت: در سال گذشته حدود ۱۴٠٠همت مالیات در کشور دریافت شد که عمده این منابع به شهرداری ها و دهیاری ها بابت امور عمرانی و خدماتی پرداخت شد

وی ضمن تشکر از مودیان مازندرانی بیان داشت: سهم بری استان حدود یک هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 470659

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470659/مدیران-مسیر-افزایش-رضایت-مندی-مردم-قدم-بردارند-بهره-گیری-نخبگان-بسیجی-حل-مشکلات-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com